mayro
Aktiv medlem
Du Mayro ! Jag testade A550 i helgen och satan vad livewiev var snabb på den,bästa jag skådat så jag förstår varför du berömmer den så mycket ! Jag brukar rekomendera den till folk som prioriterar snabb livewiev,även om jag kör Nikon själv !
Jag har läst dig flera ggr.. Och varje gång är du saklig-nyfiken, Samt alltid öppen att ta in nya saker... Så du har stor respekt hos mig skall du veta..
Därför blir jag inte ett smack förvånad över att du av nyfikenhet lägger ner tid på att faktiskt undersöka saker du läst om.. Och som i detta fallet då kolla upp A550 live view funktionen... Tänk om fler som har foto som hobby varit som du. Då hade det satt rejäl press på tillverkarna därför dom vart drabbade av att konsumenter verkligen kritiskt granskade olika märken samt deras funktioner mm..
Fast just i denna topicen så söker topicägaren en kanske högre nivå. Samt med ett objektiv som start.... Så därför rekommenderade jag honom en kamera ihop med ett objektiv som utan tvekan passar in bland det bästa man kan köpa. Och kan han pruta ner priset vid snabb affär till 25 så har han sedan ett grym kamera samt grundobjektiv..
Dvs
Senast ändrad: