Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Handla från England nu när pundet är lågt

Produkter
(logga in för att koppla)
Märkligt. Jag har handlat där flera gånger, fast det var för några år sedan.

Jag mailade dom och frågade men de ville inte leverera utanför UK men tipsade om att man kunde ordna frakten själv.

Någon med erfarenhet av att anordna frakt från England? Billigaste jag hittat hittills är 585 kr från fraktabilligt.se.

Riktigt bra pris på Gitzo GT3542XLS, så det vore ju synd om det föll på frakten.

http://www.wexphotographic.com/buy-gitzo-gt3542xls-series-3-6x-systematic-tripod/p1529760
 
Jag tillbringade två semesterveckor i år med att bland annat köra till England. Riktigt trevligt, och då kan man ju passa på att handla när man ändå är där.
 
Handla billigt i England ?

Hm, intressant spörsmål. Men så här är det ! Du skall ta dig till England, priser för transport ? Flyg, Båt ? Sen skall du naturligtvis bo någonstans, hotell, vandrarhem, B&B, etc.
Du måste naturligtvis äta. Åka runt i London, kostar pengar, med omnejd för att gå å kolla fotobutiker. När du äntligen har tjänat in en tusenlapp eller två så skall du gå en rejäl pubrunda (vilket jag rekommenderar) Du skall naturligtvis åka till England och uppleva London. Men inte för att tjacka billiga fotoprylar!

Med vänliga hälsningar!
Thee Robert'z
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.