Annons

Gratis kurs för dig som känner dig osäker inom något fotoområde?

Produkter
(logga in för att koppla)
Måste jobba på söndag :-(

Måste tyvärr jobba på söndag varför det finns en ledig plats. Grattis till den lycklige...

Undrar samtidigt om det finns någon som skulle kunna anteckna flitigt under genomgången och dela med sig av vad som lärs ut? Skulle vara kalas...Någon som känner sig manad?

/Gulan
 
Jag som var så glad över att ha knipit en tillbakalämnad plats ser ut att få hoppa över på söndag pga barnvaktsbrist :-(

Så ni som står utan plats och är på jakt - håll ögonen öppna på lördag då jag vet hur det blir ;-)

/mie
 
mie skrev:
Jag som var så glad över att ha knipit en tillbakalämnad plats ser ut att få hoppa över på söndag pga barnvaktsbrist :-(

Så ni som står utan plats och är på jakt - håll ögonen öppna på lördag då jag vet hur det blir ;-)

/mie

Silvertejp och disney på TV? =D
 
Måste tyvärr avboka min plats på söndag!

Kan tyvärr inte komma på fotokursen på söndag den 25:e april. Mycket tråkigt, det var intressant och bra den 3:e! Jag hoppas att någon kniper platsen och att det kanske kommer någon form av pdf-fil, eller liknande, här på fotosidan om vad ni gick igenom.

MVH Anna
 
Det finns två tekniker...

1) Att hugga en plats direkt när jag annonserar ut kursen

2) Att ta en plats strax innan kursen då folk tvingas hoppa av.

I Celias fall funkade den sistnämda. Välkommen :)
 
Re: Måste jobba på söndag :-(

Undrar samtidigt om det finns någon som skulle kunna anteckna flitigt under genomgången och dela med sig av vad som lärs ut? Skulle vara kalas...Någon som känner sig manad?


Om jag lyckas anteckna flitigt så delar jag gärna med mig av mina anteckningar, ok!

CW
 
Grattis!!

P.g.a förhinder kan jag och evy ej delta på morgondagens kurs. Alltså finns nu två platser lediga så skynnda er.
/Micke
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.