Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gratis kurs för dig som känner dig osäker inom något fotoområde?

Produkter
(logga in för att koppla)
Attans, borta från fs en helg och vips är nästa kurs uppbokad! Hörrni, det har varit sol i helgen, är ni aldrig ute?? :)

Det går inte att skriva upp sig som reserv?

Eller ska man börja släpa med sig bärbar dator med trådlöst nät när man är ute i "verkliga världen"? ;-)
 
bolly skrev:

Eller ska man börja släpa med sig bärbar dator med trådlöst nät när man är ute i "verkliga världen"? ;-)

Hur menar du nu? Nån annan dimension eller vad talar du om? enda världen jag vet är i cyberrymden.. säker på att allt annat är en konspiration!
 
kanon!

Vilket fantastiskt erbjudande Janne! Jag vill absolut vara med! Som du säger är många av forumdiskussionerna lite svåra när man är nybörjare.. =)
 
Attans, borta från fs en helg och vips är nästa kurs uppbokad! Hörrni, det har varit sol i helgen, är ni aldrig ute?? :)
Jotack, jag vet, jag lyckades knipa plats på Macro samt Bildseende, men resten av kurserna han försvinna innan jag ens sett att dom låg uppe... men vi får helt enkelt turas om.

Vem vet, en del kunskap kan man nog lyckas sprida vidare på andra fototräffar i samma anda även om det inte är en formell kurs. Och med lite basmaterial från dessa kurser så blir det nog bra.
 
Vilket engagemang Janne..beundrar dig för det :) Kanske det finns någon likasinnad som vill påbörja något i Gävle..?? Tänk om....
 
Ja det är helt enormt med dessa kurser! Man lär sig mycket och så får man träffa nya människor med samma intresse.Alla som har möjligheten bör fånga chansen!

Mvh Carola (Som laddar för teoridel 2)
 
Oooooh!!

Hoppas så att det kommer repriser på detta. Som sen medlem på Fotosidan så upptäckte jag detta först nu.
 
En fråga bara...

När är sista kurstillfället för "terminen" och ungefär när börjar de igen till hösten?

Skulle behöva veta.. eller rättare sagt, min arbetsgivare behöver veta..

Ses på söndag! =)
 
Dom sju kurstillfällen som nu är spikade (varav fem återstår) blir de vi kör före sommaren, möjligen med tillägg för en träff med genomgång av resultaten från praktiska övningar. Men sista för "terminen" får bli
Fotokurs träff 7 - Macrofoto, teori + praktik, söndag 13 juni

I höst tror jag inte vi skall börja före skolstart, så det blir slutet av augusti eller början av september. För att kunna ge exakt besked måste jag stämma av med när olika lärare har tid och möjlighet, vilket jag ännu inte gjort
 
Tackar för svaret!

Nu vet jag hur mycket jag kan jobba på mitt nya extrajobb. Måste ju betala av D70:n... *asg*
 
Om tvååååå veckor...

...får jag den.... det är ju så låååååångt dit.. *suck*

Tackar tackar! Hoppas bara jag hunnit gå tillräckligt många kurser så jag fattar hur man fotar med den.. *asg*
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.