Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gratis kurs för dig som känner dig osäker inom något fotoområde?

Produkter
(logga in för att koppla)
Typiskt klockrent ...

När man som mest hade ställt in sig på att vara med på träffen så dyker det plötsligt upp ett gyllene tillfälle för mig att köra med låtsasfadern.

Jobbigt dilemma

Behöver verkligen köra så mycket som möjligt nu innan uppkörningen i Ny-hamn den 23:dje men ville så gärna hänga på en liten macrokurs.
Antar att prio ett ändå blir körningen...
Jag får önska alla er lyckliga en trevlig dag! Hoppas det inte regnar lika mycket som det gjorde i fredags/lördags.
Slutligen kan jag väl tanka upp en amatör- macrobild jag tog till våren - inget i särklass, men man måste ju testa!
 

Bilagor

  • asdds.jpg
    asdds.jpg
    39.7 KB · Visningar: 291
*skriker och är skitsur* jag har varit sjuk nu ett bra tag, och hoppats in i det sista att jag skulle kunna vara människa nog för att krypa ut till er, men tyvärr inte =((
 
Tackar och bugar för en trevlig eftermiddag i det fagra Kallhäll!

Bidrar med 2 st bilder här.

En blomma. Fråga mig inte vilken sort!
 

Bilagor

  • p6130490.jpg
    p6130490.jpg
    39.1 KB · Visningar: 249
Tackar så hemskt mycket för idag!

Det var en inspirerande dag med utsökt sällskap. Bra avslutning blev det också på pizzerian :eek:)

/Naomi
 
Tack Janne och alla andra, för en väldigt trevlig em. Som jag sa,Janne, det var en hel del suddiga bilder....*L*
 
Det är inte ditt fel, det är skärpedjupets fel. Attans att skärpedjupet skall bli så kort ;)

Ensamhet och koncentration tror jag är bästa förutsättningarna för att göra bra macro.
 
Det var ett attans "kn**lande" på bärfisarna eller vad det nu var.... ;)
 

Bilagor

  • kärlek.jpg
    kärlek.jpg
    18.7 KB · Visningar: 239
Hrrrmm... Tjejer.. den stackars fjärilen blev brutalt mördad redan första gången vi var där! =O Såg det när jag kollade bilderna i datorn.. *oups!*

Här kommer en fjäril i färd med att bli uppäten av en spindel (som nog inte syns)
 

Bilagor

  • liten-herre-på-täppan.jpg
    liten-herre-på-täppan.jpg
    27.1 KB · Visningar: 239
Och här kommer en blomma av någon sort.. =S
Fick ju skrapa bort grus från ryggen efteråt, men vad gör man inte för konsten.. *asg*
 

Bilagor

  • liten-treudd-himmel.jpg
    liten-treudd-himmel.jpg
    11.9 KB · Visningar: 233
Linda, jag såg det också när jag kom hem....Och där stod vi och var så glada för att den satt någorlunda still....Hmmmm...*L*
 
Fy vad vi är hemska! ;P

Ska se om jag hittar någon mer bild här.. *letar*
Aha! En ... eh.. hmmm.. =S ;)
 

Bilagor

  • liten-fotograf.jpg
    liten-fotograf.jpg
    27.8 KB · Visningar: 212
Linda,den där insekten/fjärilen missade jag....*L*
Hur stora/små ska bilderna vara för att lada upp dem här?
 
Hoppsan...stod visst vilken storlek det ska vara på bifogad fil under svarsrutan....
På min bild (en av de få som inte blev sååååå suddiga) syns ett av spindelns ben under höger vinge......
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.