Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
vävstol? (nåt att spänna varpen med?)

Nej, men om alla alltid i alla lägen skulle använda detta matrial så skulle vi alla snart vara utrotade. Det är dock inget vapen även om matrialet faktiskt ibland används i dem men då i syfte att inte utrota...

Detta måste vara en av mina krångligare ledtrådar...
 
Photoshop.. och vapen i syfte att inte utrota men som ändå leter till undergång...
Det måste vara ett kloningsverktyg! En handvefvad kloningsapparatur för framställandet av en egen klonarmé!

Nä. Om det inte redan hade gissats på detta så skulla jag också säga mangel, och eftersom det nu finns tre som gissar på mangel men bara en som säger att det är fel så måste det ju i sann demokratisk anda innebära att det är vi som har rätt. Majoritetsbeslut helt enkelt. :)
 
Photoshop.. och vapen i syfte att inte utrota men som ändå leter till undergång...
Det måste vara ett kloningsverktyg! En handvefvad kloningsapparatur för framställandet av en egen klonarmé!

Nä. Om det inte redan hade gissats på detta så skulla jag också säga mangel, och eftersom det nu finns tre som gissar på mangel men bara en som säger att det är fel så måste det ju i sann demokratisk anda innebära att det är vi som har rätt. Majoritetsbeslut helt enkelt. :)

fel handverktyg!

inte "vapen" utan "i vapen" och då i syfte att förhindra att någon utrotas.

hömangel, tvättmangel, plåtvals är alla fel, men utan en sådan här sak hade nog NOKIA fortsatt med skogsindustin.
 
Så det ÄR för gummipressning?
Oki.
Fixar något pronto! (inom en timme...)
:)

Visst är det så.
Gummikulor i vapen.
Gummiboll (MA Numinen).
NOKIA gummistövlar o gummidäck (innan mobiltelefonerna).
Gummiträd.
Det är gummi som hänger på bilden där det ser ut som tvätt.
Och om alla, alltid, använde gummi i alla lägen så skulle vi alla vara utrotade..ja,ni vet vad jag menar...(ber om ursäkt för nivån men det var oundvikligt)
 

Bilagor

  • vad2.jpg
    vad2.jpg
    74.5 KB · Visningar: 103
Hemma hos mig är dom returflaskor, för jag använder dom till mitt hembryggda öl. Skall fundera ett tag och återkommer med bild senare under dagen.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.