Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
chrilles sida skrev:
Har aldrig hört talas om ett Bröstfallshjul.Finns det i skåne tro.
Grattis till vinsten.
På museér kan man lära mycket;) Men det finns någon minivariant i Borgvik (typ runt hörnet här) i Värmland också så jag har nog rentav plåtat något jag med.

Men bara för att det är natten och jag inte tänker öppna arkivet nu får ni ett utsnitt ur en liten bild som var lättare tillgänglig.

Varsågoda:)

Bilagor

• a.jpg
    a.jpg
    18.5 KB · Visningar: 82
multen skrev:
används att lägga osten i när man ystar... vad det nu heter
Näpp, men det kanske kan lukta typ ostlikt i närheten av den någon gång ändå;) Men det var fel.

EDIT: Jag såg inte ditt vattenhjul förut, men visst har du är det rätt. Det är ju sak samma egentligen. Ska jag dra tillbaks min bild nu eller hur gör vi?

lottawe skrev:
Näpp, men det kanske kan lukta typ ostlikt i närheten av den någon gång ändå;) Men det var fel.

EDIT: Jag såg inte ditt vattenhjul förut, men visst har du är det ju sak samma. Ska jag dra tillbaks min bild då eller hur gör vi?
nädå... jag tar denna nu

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar