Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
Tack för det.Då kommer det en luring här.
Måste säga att det är inget vanligt att det ser ut så här,kan säga att det är slav,vissa säger att det är snålhet.jag är inte snål.

Bilagor

• 4.jpg
    4.jpg
    60.4 KB · Visningar: 100
ursäkta dröjsmålet men grannen kallade in mig och bjöd på en go öl,och vem kam motstå det.
En av er hade "lite" rätt ang motivet,men VEM ??

Bra jobbat Mattias,HUR kunde du gissa så korekt på mitt "svåra" gissa motiv ??.
Kommer en större bild här men från en annan vinkel. Grattis.

Bilagor

• 5.jpg
    5.jpg
    83.2 KB · Visningar: 127
Arne Svensson - du e inte dålig du!!
Mynt är helt rätt, fast det va en enkrona
Din tur

Bilagor

• kopia av dsc_0099.jpg
    kopia av dsc_0099.jpg
    65.4 KB · Visningar: 90
Jag tycker att när man gissar rätt så ska ny bild komma upp innom det snaraste samt vid gissningar så ska bildinläggaren svara inom kort,är man med i detta så ska det funka eller vad säger ni som gillar detta med att gissa motivet ??

chrilles sida skrev:
Jag tycker att när man gissar rätt så ska ny bild komma upp innom det snaraste samt vid gissningar så ska bildinläggaren svara inom kort,är man med i detta så ska det funka eller vad säger ni som gillar detta med att gissa motivet ??
Det är ju bra om man lägger upp en ny bild så fort som möjligt, men gammal praxis har varit att fältet är fritt för vem som, om man inte gjort det inom ett dygn.

Jag vill minnas att jag läste någon "regel" i tråden som sa att: Har inte personen som gissade rätt lagt upp en ny bild inom ett dygn är det fritt fram för vem som helst att ladda upp en ny bild.

Nått åt det hållet iaf.

Jo jag förstår dig,men om det finns intresse i att vara att vara med här så tycker jag att man skyndar på lite,annars behöver man inte vara med, jag vet att det ligger under långa diskussioner men man kan skynda på lite för det.
tycker detta är skoj med att gissa.

Man måste ju också ta hänsyn till att alla inte kan sitta hela tiden vid datorn. Därav dygnet, för att ge dem en chans. I humanitetens namn.

Det finns ju också andra gidssningstrådar. Gissa platsen, t.ex. Och jag har sett gissa bilen också, men vet inte hur aktiv den är.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar