Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Gissa motivet igen
- Trådstartare AnWi
- Start datum
andersgalmen
Avslutat medlemskap
ett trasigt armstöd, troligtvis läder alternativt någon textil.
chrilles sida
Aktiv medlem
ursäkta dröjsmålet men grannen kallade in mig och bjöd på en go öl,och vem kam motstå det.
En av er hade "lite" rätt ang motivet,men VEM ??
En av er hade "lite" rätt ang motivet,men VEM ??
chrilles sida
Aktiv medlem
Njaaaaaaaaaaaaa nu är det 2 som är inne på samma linje.
chrilles sida
Aktiv medlem
chrilles sida
Aktiv medlem
Träskiva
andersgalmen
Avslutat medlemskap
nyckel
chrilles sida
Aktiv medlem
Jag tycker att när man gissar rätt så ska ny bild komma upp innom det snaraste samt vid gissningar så ska bildinläggaren svara inom kort,är man med i detta så ska det funka eller vad säger ni som gillar detta med att gissa motivet ??
janolof
Aktiv medlem
Det är ju bra om man lägger upp en ny bild så fort som möjligt, men gammal praxis har varit att fältet är fritt för vem som, om man inte gjort det inom ett dygn.chrilles sida skrev:
Jag tycker att när man gissar rätt så ska ny bild komma upp innom det snaraste samt vid gissningar så ska bildinläggaren svara inom kort,är man med i detta så ska det funka eller vad säger ni som gillar detta med att gissa motivet ??
chrilles sida
Aktiv medlem
Jo jag förstår dig,men om det finns intresse i att vara att vara med här så tycker jag att man skyndar på lite,annars behöver man inte vara med, jag vet att det ligger under långa diskussioner men man kan skynda på lite för det.
tycker detta är skoj med att gissa.
tycker detta är skoj med att gissa.