Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
Hm, detta var svårt. Alla är nog lika långt ifrån. Mattias är väl möjligen närmast med valgissningen även om det också är en bit ifrån. Fler gissningar eller fler ledtrådar?

Tror att Ante står och kokar messmör eller så har han tröttnat på oss...för det är lite segt här..
Inget illa menat Ante så bara koka på.

Inte sjöhäst eller fisk (även om det finns ett djur som lever fiskliknande och anses vara av samma ursprunliga art). Däremor däggdjur. Den kan väl knappast anklagas för att leva naturligt i en miljö där messmör konsumeras i stora mängder.

chrilles sida skrev:
Tror att Ante står och kokar messmör eller så har han tröttnat på oss...för det är lite segt här..
Inget illa menat Ante så bara koka på.
För övrigt var jag borta och kokade på ett tag. Men inte messmör....

chrilles sida skrev:
Vet i f-n va de e men gissar på puppa för att gissa något.
Inte det heller utan mycket större...

...såg för IIIe gången en dålig actionfilm häromdagen där en scen inehåller en gåta där detta är svaret...

...en annan gåta i filmen var 42 minus 21 om jag minns rätt(men detta har inget med min bild att göra)...

Det där förstod jag inte.Kan det vara en dålig film med Dolf Lundren, då kan det vara en drake som han brottar ner eller så är det ett ben på hans fd flamma,Grace Jones.

Inte drake, Grace Jones ben, sömngångare eller orm. Förmodligen mindre än en drake men större än de andra tre...

Filmen jag tänkte på var inte en Dolph Lundgrenfilm...

Arne Källerud har däremot gjort denna på film...

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto