Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
Snyggt Uffe! Röd lök är just prexist vad det är!
(Halvrutten träbåt var intressant, men jag har bara en flotta med halvruttna plastmonster, tyvärr...)

Bilagor

• storbild.jpg
    storbild.jpg
    53.9 KB · Visningar: 176
Jag är tyvärr på jobbet, så någon annan får ta över efter mig. När jag kommer hem senare ikväll lär jag inte känna för att lägga upp en bild.

Ojdå! Det nappade snabbt. Jag får väl skramla fram nåt ur arkivet. Ska ta pilmetoden. (*kastar*) Fullträff! Aaaah, det här blir kul! Vad är detta?!

Bilagor

• liten bild.jpg
    liten bild.jpg
    34.1 KB · Visningar: 107
Nope, inte ballong.
Tyvärr har jag nu klantat bort originalet. Otroligt, men sant! Letat backup som galen, men bilden är så gammal - från 2004 att jag inte vet var jag har vare sig originaldiat, eller den gamla backupen. Får inställa gissningen och låta dig ta över, Muzze. Beklagar mitt klanteri.
(Bilden föreställer en sån där bil man sätter pengar i så att den guppar. För väldigt små barn. Denna hade Postman Pat vid ratten och hans svartvita katt i baksätet. Utsnittet är av Postman Pats näsa.)
Detta var en, om inte favorit, så i alla fall en repris. Hela bilden går kanske att finna några hundra sidor bak i tråden. :/

gitte edelman skrev:
Nope, inte ballong.
Tyvärr har jag nu klantat bort originalet. Otroligt, men sant! Letat backup som galen, men bilden är så gammal - från 2004 att jag inte vet var jag har vare sig originaldiat, eller den gamla backupen. Får inställa gissningen och låta dig ta över, Muzze. Beklagar mitt klanteri.
(Bilden föreställer en sån där bil man sätter pengar i så att den guppar. För väldigt små barn. Denna hade Postman Pat vid ratten och hans svartvita katt i baksätet. Utsnittet är av Postman Pats näsa.)
Detta var en, om inte favorit, så i alla fall en repris. Hela bilden går kanske att finna några hundra sidor bak i tråden. :/

Oh! Ibland vill det sig illa. Hoppas du hittar på backupen så bilden inte är förlorad.

Jag ska försöka hitta en bra bild så vi kan fortsätta gissa.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto