Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Gissa motivet igen
- Trådstartare AnWi
- Start datum
gitte edelman
Aktiv medlem
Nej, inte klack!
Uffe_Nordholm
Aktiv medlem
Röd lök.
gitte edelman
Aktiv medlem
Uffe_Nordholm
Aktiv medlem
Jag är tyvärr på jobbet, så någon annan får ta över efter mig. När jag kommer hem senare ikväll lär jag inte känna för att lägga upp en bild.
gitte edelman
Aktiv medlem
brevlåda?
lasse2005
Aktiv medlem
De var sååå lätt.gitte edelman skrev:
brevlåda?
Bilagor
gitte edelman
Aktiv medlem
gitte edelman
Aktiv medlem
Nope, inte ballong.
Tyvärr har jag nu klantat bort originalet. Otroligt, men sant! Letat backup som galen, men bilden är så gammal - från 2004 att jag inte vet var jag har vare sig originaldiat, eller den gamla backupen. Får inställa gissningen och låta dig ta över, Muzze. Beklagar mitt klanteri.
(Bilden föreställer en sån där bil man sätter pengar i så att den guppar. För väldigt små barn. Denna hade Postman Pat vid ratten och hans svartvita katt i baksätet. Utsnittet är av Postman Pats näsa.)
Detta var en, om inte favorit, så i alla fall en repris. Hela bilden går kanske att finna några hundra sidor bak i tråden. :/
Tyvärr har jag nu klantat bort originalet. Otroligt, men sant! Letat backup som galen, men bilden är så gammal - från 2004 att jag inte vet var jag har vare sig originaldiat, eller den gamla backupen. Får inställa gissningen och låta dig ta över, Muzze. Beklagar mitt klanteri.
(Bilden föreställer en sån där bil man sätter pengar i så att den guppar. För väldigt små barn. Denna hade Postman Pat vid ratten och hans svartvita katt i baksätet. Utsnittet är av Postman Pats näsa.)
Detta var en, om inte favorit, så i alla fall en repris. Hela bilden går kanske att finna några hundra sidor bak i tråden. :/
Muzze
Aktiv medlem
gitte edelman skrev:
Nope, inte ballong.
Oh! Ibland vill det sig illa. Hoppas du hittar på backupen så bilden inte är förlorad.
Jag ska försöka hitta en bra bild så vi kan fortsätta gissa.
Muzze
Aktiv medlem
lasse2005 skrev:
Avtryckarknappen till en gammal lådkamera
Nej.
Delen som visas på bilden är en del av en större... så att säga.
Muzze
Aktiv medlem
Joel Höglund skrev:
Det är ju en kakburk i mässig som står på månen! Med solblänk i...![]()
Fantasifullt men tyvärr fel.