Brummelisa
Aktiv medlem
Lasse H skrev:
Då skulle det nog kunna bli riktigt pinsamt om dom frågar vem det är man känner.
- Hmmm, han försvann visst...harkel, host...
Nää, det är nog ingen bra idé, tror jag i alla fall...
haha
/ Marcus
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lasse H skrev:
Då skulle det nog kunna bli riktigt pinsamt om dom frågar vem det är man känner.
- Hmmm, han försvann visst...harkel, host...
Nää, det är nog ingen bra idé, tror jag i alla fall...
Brummelisa skrev:
Det jag egentligen menade när jag la till texten till bilden var att visserligen står jag utanför en kö och en massa sockervadd "delas" ut. Men ändå börjar jag mer och mer få en känsla av att det är inte så många som märker en när man tar upp en kamera och tar kort på dem.
/ Marcus
Fan va fräckt på nått sätt. En go röra av linjer....ganska förvirrande egentligen.Andreas Th skrev:
Broadway
Gillade mönstret på asfalten.
Brummelisa skrev:
Det jag egentligen menade när jag la till texten till bilden var att visserligen står jag utanför en kö och en massa sockervadd "delas" ut. Men ändå börjar jag mer och mer få en känsla av att det är inte så många som märker en när man tar upp en kamera och tar kort på dem.
/ Marcus
Nerevarine skrev:
Fan va fräckt på nått sätt. En go röra av linjer....ganska förvirrande egentligen.
Jag måste till NY och fota....alltid varit mitt önske-resemål, ska bara vänta ett år till så jag iaf e 21 innan jag åker dit...bäst att ha åldern inne först menar jag. =)
Micke @ndersson skrev:
Igår kväll, i väntan på bussen hem..
Benganbus skrev:
Vänta nu...!!
Hallå!!
Nu blev det litet spännande!!!
Inte så övertydlig...
Men man ser/anar ändå "vad man ser"
och vad det är....!??
Alltså,
man får fantisera litet själv i bilden...
Bra!!
Och så e den visuellt fin,
och i svartvitt!!!
mackan skrev:
Götgatan idag
Micke @ndersson skrev:
Regnpromenad.. (ja vet; tveksamt gatufoto..?).
makari skrev:
"Flicka vid fönster"
Kanonbild! Så jäkla snyggt med symmetrin i bilden.
Kan du inte lägga upp en större version?