ANNONS
Annons

Gatufoto

Produkter
(logga in för att koppla)
Idag ska jag ut och hyperfokalplåta glada norrmän på stadens gator. Bilder dyker upp ikväll i denna tråd. I färg eftersom flaggorna och dräkterna inte gör sig i sv/v.

mackan skrev:
Äntligen kände jag mig frisk nog för att ge mig ut på stadens gator och Premiär testa nya kameran efter att ha suttit inne i 10 dagar :)

Skön bild du fick till där med fin rörelse och där alla drar åt samma håll. Snyggt! Hade velat ha den sv dock (C; JANNE

mohei skrev:
Idag ska jag ut och hyperfokalplåta glada norrmän på stadens gator. Bilder dyker upp ikväll i denna tråd. I färg eftersom flaggorna och dräkterna inte gör sig i sv/v.

Säg bara inte ordet "Hyperfokal" till norrmännen när du plåtar...
Man vet aldrig när det gäller norrmän! ;) ;) :)

Men i färg...??? ;)

Jaa, jag har en känsla av att rött, blått och vitt kommer att dominera. Blir så mesigt i sv/v.

Kanske också en gatubild men från lite höjd.

Platsen är Centro De Arte Reina Sofia i Madrid.

Bilagor

• madrid.jpg
    madrid.jpg
    57.5 KB · Visningar: 418
Det är visserligen roligt att se allas bilder, men det är lite surt att man inte kan ha större bilder här i forumet. Oftast står man ju inte så jättenära "modellerna". Och jag tycker själva ansiktsuttrycken är det som är det intressanta.

/ Marcus

cw-op skrev:
Skön bild du fick till där med fin rörelse och där alla drar åt samma håll. Snyggt! Hade velat ha den sv dock (C; JANNE

Jo tack ibland så har man lite tur, får väl konvertera senare och pröva men just nu kändes det som färg var det rätta!

Här har vi shopping AB

Bilagor

• gallerian-entre-0121-40k.jpg
    gallerian-entre-0121-40k.jpg
    39.9 KB · Visningar: 456
Fotoutställning med Lennart Nilsson´s bilder på Centralen.

Bilagor

• 1.400.jpg
    1.400.jpg
    54.3 KB · Visningar: 451
kanske inte gatufoto precis....Kajsa Grytt på Lava tidigare ikväll....

Bilagor

• kajsa-grytt.jpg
    kajsa-grytt.jpg
    53.2 KB · Visningar: 439
En halvtimme efter att affärerna bommat

Bilagor

• under-sergelst-0150-40k.jpg
    under-sergelst-0150-40k.jpg
    39.5 KB · Visningar: 436
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar