Taiga
Aktiv medlem
Kul, gömsletråden lever vidare. Ett sånt gömsle har jag också, otroligt nöjd med det.Gömslet finns att köpa på http://www.wildo.com/ för 1500 kr. Men inte ska du väl ha gömslet i köket Nicklas : )
L-G
L-G
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Glenn Bark skrev:
När jag köpte mitt gömsle så testade jag det i vardagsrummet, och min sambo hade ingen chans att se mig från tv-soffan. Det smälte in så bra i parkettgolvet Undrar hur många helt oskyldiga sambos som nästan flabbat ihjäl sig åt vissa av våra sysselsättningar )
//Glenn
Taiga skrev:
. Men inte ska du väl ha gömslet i köket Nicklas : )
L-G
Glenn Bark skrev:
När jag köpte mitt gömsle så testade jag det i vardagsrummet, och min sambo hade ingen chans att se mig från tv-soffan. Det smälte in så bra i parkettgolvet Undrar hur många helt oskyldiga sambos som nästan flabbat ihjäl sig åt vissa av våra sysselsättningar )
//Glenn
Glenn Bark skrev:
//Glenn
Martin Bylund skrev:
Rolig tråd detta!
Införskaffade en ameristep jag också, fungerar utmärkt, men sova i den vete katten. Med mina 2 m blir det nog lite väl mkt ostkrok!
/Martin
Jag köpte det hos en Norsk säljare.. kan kolla vad företaget hette om du är intresserad?Osquar skrev:
Niklas Elfving:
Vad kostar Outhouse blind (www.ameristep.com)? Hittar inget pris. Vidare undrar jag om nätet i öppning som syns på din bild är eget arrangemang? Ser inget motsvarande nät på ameristep-sidan.
Samtliga:
Är det någon skillnad mellan Outhouse blind på www.ameristep.com resp. Mossy Oak Outhouse på www.wildo.com, eller är det samma gömsle?
Oscar
Osquar skrev:
Niklas Elfving:
Vad kostar Outhouse blind (www.ameristep.com)? Hittar inget pris. Vidare undrar jag om nätet i öppning som syns på din bild är eget arrangemang? Ser inget motsvarande nät på ameristep-sidan.
Samtliga:
Är det någon skillnad mellan Outhouse blind på www.ameristep.com resp. Mossy Oak Outhouse på www.wildo.com, eller är det samma gömsle?
Oscar
Osquar skrev:
Yepp, är nyfiken på "norrmannens" firma.
Precis min tanke, att så där stora öppningar i gömslet kan ju knappast vara en hit. Därför var ju din nät-lösning alldeles lysande galant!
Oscar
rogge skrev:
jag ska lägga ut första åteln i helgen för inmatning av diverse rovfåglar.
det ska bli spännande o se om dom dyker upp.
/R
Osquar skrev:
Tackar för alla svar! Har aldrig tidigare bökat runt i gömslen eller med "kompost-kostymer", men nyligen har jag införskaffat ett stycke "kostym" (sicken jävla lövhög!), men ännu ej testat den. Är dock jäkligt nyfiken på resultaten med plåtning i gömsle eller i "kostymen", eller varför inte med "kostym" i gömslet?!!! Snacka om helgardering! :-D
Oscar
Osquar skrev:
Yepp, är nyfiken på "norrmannens" firma.
Precis min tanke, att så där stora öppningar i gömslet kan ju knappast vara en hit. Därför var ju din nät-lösning alldeles lysande galant!
Oscar