Daniel Rådegren
Aktiv medlem
Inte orkat läsa igenom hela tråden men om du är nyfiken på mac så är ju MBpro att rekomendera. köpte min begagnad för snart ett år sen. den har mest använts som stationär, inkoplad till min tv, en liten vit pryl till hdmi kontakten bara så sitter jag vid en 40" skärm istället för 15. Jag hade 13 förut men jag måste säga att det känns lite litet faktiskt. 15 tummaren är inte speciellt tung och den går att få med sig lite överallt.
Har du kollat beg marknaden? Det går att hitta många fina saker där även fullt dugliga mackar^^
själv trivs jag mycket bättre med arbetsflödet i OSX än i windows och har haft mycket lite krångel faktiskt. sen så är Parallels Desktop ett grymt program om du nu har lite windowsprogram som du vill köra.
mac vs pc är en oändlig strid tror jag men jag tror inte du kommer bli missnöjd om du skaffar en^^
är det lite ont om pengar så kolla blocket, går alltid att fynda
Har du kollat beg marknaden? Det går att hitta många fina saker där även fullt dugliga mackar^^
själv trivs jag mycket bättre med arbetsflödet i OSX än i windows och har haft mycket lite krångel faktiskt. sen så är Parallels Desktop ett grymt program om du nu har lite windowsprogram som du vill köra.
mac vs pc är en oändlig strid tror jag men jag tror inte du kommer bli missnöjd om du skaffar en^^
är det lite ont om pengar så kolla blocket, går alltid att fynda