Annons

Fototävling i Lerum 17:e November

Produkter
(logga in för att koppla)
Skulle vara roligt ifall du emellanåt uppdaterade med hur många det är som har röstat Johan. Ifall det inte blir för mycket extrajobb. Bara för att få upp nervositeten ännu mer.
 
JAVA skrev:
Vet att de igår körde våra bildspel på en fotoutbildning och det var mycket uppskattat av alla eleverna, träffade deras lärare på Ahlséns minimässa igår och ni alla fick beröm.

Kan tro det, nu vet eleverna vad man inte ska göra för en bra bild. Aldrig har så få haft så många att tacka för så lite, liksom.
 
Hej nu är mina röster inskickade.

Johan, har du lust och avslöja hur många röster det är som har kommit in?

Kul och spännande att veta:)
 
Självklart Patrik...

..nu har det landat 44 mail med röster.

Kommer förhoppningsvis sätta mig imorgon och börja gå igenom rösterna.
 
nicrosoft skrev:
Det står väl inte i reglerna men alla som var med på tävlingsdagen röstar väl??

Långt ifrån alla som tävlade har röstat, inget krav på det dock, men visst hade det varit kul om det ramlade in...

Vi jobbar med rösträkningen, inga delrapporter kommer ges ut innan slutresultatet...
 
Nja, man kan ju lika gärna rösta "taktiskt" isåfall.
Men helt klart är det roligare om alla röstar, men det är ju ett par dar kvar.
 
nicrosoft skrev:
Det står väl inte i reglerna men alla som var med på tävlingsdagen röstar väl??

Klart man ska rösta, spelar roll om man vinner eller inte.

Viktigaste är väl det var en kanontävling som var bra planerade med roliga kategorier och träffa andra fotografer.

Ni som var med i tävlingen skicka in era röster.

Om alla röstar ökar ju chansen att man själv får någon röst;)
 
Klart man röstar! Och inget taktik-tjafs heller (fast i så fall kanske mina bilder har en chans, i och för sig...). Har knappt hunnit titta på bilderna än, ser bara att det blir svettigt. Det var väl den 4 december som var sista dagen?
 
Jag tycker att det ger något fotografiskt för egen del att kolla bilderna och att välja ut vilka man gillar bäst. Tror att det bidrar till att förbättra det egna fotandet. Vad som funkar och så.

Har hunnit skicka länkar till ett gäng vänner i alla fall.
 
Ellix skrev:
Jag tycker att det ger något fotografiskt för egen del att kolla bilderna och att välja ut vilka man gillar bäst. Tror att det bidrar till att förbättra det egna fotandet.

Kul Elli, lite av vår tanke speglas i just det.
Vi valde medvetet inte teknikkategorier utan
mer kategorier som kräver kreativitet.

Det verkar som ni alla gillade vår tävling för ni har verkligen tänkt
till och presterar med mycket bra bilder i era inskickade tävlingsbilder.

*vi hoppas givetvis att alla deltagare även röstar.
 
Senast ändrad:
Nu har jag äntligen röstat. Puh! Mycket intressant och lärorikt.

Vissa bilder var jättefina, men stämde inte riktigt i sin kategori, tyckte jag, så då gick de bort bara för det. Andra hade varit mina favoriter om de hade varit annorlunda beskurna. Jag lärde mig verkligen just det genom att titta nu, vilken otrolig roll utsnittet spelar. Om det inte händer något i en fjärdedel av bilden blir hela bilden tråkigare.
Andra var lite bleka eller suddiga eller för svarta eller nåt, så då blev det en hjälp när man var tvungen att sortera bort, fast inte alltid.

Önskar att jag kommer att hitta mindre av de bortsorterade egenskaperna i mina egna bilder i framtiden!

Nu ansluter mig till fingertrumorkestern och väntar otåligt på resultatet...
 
Vi räknar för fullt......

Vi har fått in 74 mail med röster.
Klockan är nu 20.48, så det kanske ramlar in några till innan tiden är ute för röstningen.

Vi ser vissa utbrytarbilder i kategorierna som sticker iväg lite efter ca. 50 rösträknade mail.

Skall bli kul att se slutresultatet, eller vad säger ni fotovänner ??

Hälsningar
Johan & Ingela
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.