Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fototävling i Lerum 17:e November

Produkter
(logga in för att koppla)
hmm.. men dröjer ju några dgr till vi får resultatet ju...

Så lutar mig tillbaka, öppnar popcornpåsen och äller upp lite mer julmust :)

Jag som precis börjat gå vidare med mitt liv... Nu kommer jag ju sitta och stirra in i väggen igen för resten av veckan. :S

Usch det här är ju olidligt. Först väntan på att se alla bidrag och nu denna väntan på resultatet. Vet inte ifall mina nerver pallar att vara med i någon emr fototävling.

och nu börjar tom jag bli nyfiken på hur resultatet kommer bli

Lite roligt att veta.. kom det in några fler röster igår kväll?

Hur många blev det som röstade till slut?

Är det fredag klockan 20.00 som gäller? Eller finns det någon chans att det blir tidigare?

Totalt 78 mail med röster kom in.
Vi har räknat alla röster, håller nu på med sammanställningen för att få grepp om allt.

Håll ut !!

Jaså, ni orkar hålla ut........

..då går vi och lägger oss med vetskapen om vilka tre VINNARE som antagligen sover gott inatt....

Sen har vi givetvis även 8 kategorivinnare som även de förhoppningsvis sover gott.....

Våra ögon blöder efter allt räknande, vi kommer drömma om siffror inatt, men vi är mycket nöjda med all uppslutning och alla glada deltagare som bidragit med sina bilder och dessutom fått 78 personer att rösta i tävlingen............
(snudd på lång mening där)

Vi hörs på fredag fotovänner därute...

Hälsningar
Johan & Ingela

Det där var elakt Johan & Ingela :)

Jag säger då bara att julafton när man var liten är ingenting gentemot detta. Vet att jag inte kommer kunna somna lugnt och skönt de närmaste två nätterna i varje fall.

Noterade just att

då man minst behöver det och det aldrig hänt förut så strular min domän där allt vi gjort med tävlingen ligger publicerat, www.wdc.se.

Kommer inte åt min wdc-mail heller, så vill ni något så maila mig via fotosidan, har där uppdaterat mailadressen.

Jag fattar ingenting just nu, skall jaga mitt webbhotell imorgon det första jag gör.

Det enda som kan hända är att jag får peka om adresser till de dokumenten & sidorna vi skapat för tävlingen till min andra domän.

Vi har ändå allt under kontroll, men vill tala om orsaken om ni inte finner något på de adresser vi skrivit i all tävlingsinfo.

Återkommer så fort jag har mer information.

Resultaten levereras fredag 7/12 kl.22.00 som planerat.

Re: Noterade just att

JAVA skrev:
då man minst behöver det och det aldrig hänt förut så strular min domän där allt vi gjort med tävlingen ligger publicerat, www.wdc.se.

Kommer inte åt min wdc-mail heller, så vill ni något så maila mig via fotosidan, har där uppdaterat mailadressen.

Jag fattar ingenting just nu, skall jaga mitt webbhotell imorgon det första jag gör.

Det enda som kan hända är att jag får peka om adresser till de dokumenten & sidorna vi skapat för tävlingen till min andra domän.

Vi har ändå allt under kontroll, men vill tala om orsaken om ni inte finner något på de adresser vi skrivit i all tävlingsinfo.

Återkommer så fort jag har mer information.

Resultaten levereras fredag 7/12 kl.22.00 som planerat.

Attans också, detta suger ju att man inte kan se bilderna.... :-(

Detta får du fixa ;-)

Denial-of-Service .......

Så kan det gå när man håller 35 förväntansfulla personer på halster, frenetiskt tryckande på F5.
Vi lyckades sänka servern!!!

Nikk skrev:
Denial-of-Service .......

Så kan det gå när man håller 35 förväntansfulla personer på halster, frenetiskt tryckande på F5.
Vi lyckades sänka servern!!!

he he, så kan det faktiskt vara.....
då får ni skylla er själva :)

Men mitt webbhotell har som det så fint heter "obegränsad trafik"
för mitt konto wdc.se

Ni kan faktiskt låta wdc.se vila just nu, för vi kör ingen uppdatering
förrän tidigast kl.22.00 imorgon kväll.

Återkommer imorgon med svar då jag fått indikationer från mitt webbhotell.

Senast ändrad:
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar