Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fototävling i Lerum 17:e November
- Trådstartare J.Weinö
- Start datum
billabong23
Medlem
mmmm nu e det riktigt jobbigt får snart ringa och avreagera mig på martin tror jag....
Nikonetha
Aktiv medlem
JAVA skrev:
Totalt 78 mail med röster kom in.
Vi har räknat alla röster, håller nu på med sammanställningen för att få grepp om allt.
Håll ut !!
Vad kul att så många röstat
och lugn.. vi kan hålla ut.. men spännande är det
J.Weinö
Aktiv medlem
Jaså, ni orkar hålla ut........
..då går vi och lägger oss med vetskapen om vilka tre VINNARE som antagligen sover gott inatt....
Sen har vi givetvis även 8 kategorivinnare som även de förhoppningsvis sover gott.....
Våra ögon blöder efter allt räknande, vi kommer drömma om siffror inatt, men vi är mycket nöjda med all uppslutning och alla glada deltagare som bidragit med sina bilder och dessutom fått 78 personer att rösta i tävlingen............
(snudd på lång mening där)
Vi hörs på fredag fotovänner därute...
Hälsningar
Johan & Ingela
..då går vi och lägger oss med vetskapen om vilka tre VINNARE som antagligen sover gott inatt....
Sen har vi givetvis även 8 kategorivinnare som även de förhoppningsvis sover gott.....
Våra ögon blöder efter allt räknande, vi kommer drömma om siffror inatt, men vi är mycket nöjda med all uppslutning och alla glada deltagare som bidragit med sina bilder och dessutom fått 78 personer att rösta i tävlingen............
(snudd på lång mening där)
Vi hörs på fredag fotovänner därute...
Hälsningar
Johan & Ingela
Illerfantasten
Aktiv medlem
*spänningen är oliiiiiidlig*
J.Weinö
Aktiv medlem
Noterade just att
då man minst behöver det och det aldrig hänt förut så strular min domän där allt vi gjort med tävlingen ligger publicerat, www.wdc.se.
Kommer inte åt min wdc-mail heller, så vill ni något så maila mig via fotosidan, har där uppdaterat mailadressen.
Jag fattar ingenting just nu, skall jaga mitt webbhotell imorgon det första jag gör.
Det enda som kan hända är att jag får peka om adresser till de dokumenten & sidorna vi skapat för tävlingen till min andra domän.
Vi har ändå allt under kontroll, men vill tala om orsaken om ni inte finner något på de adresser vi skrivit i all tävlingsinfo.
Återkommer så fort jag har mer information.
Resultaten levereras fredag 7/12 kl.22.00 som planerat.
då man minst behöver det och det aldrig hänt förut så strular min domän där allt vi gjort med tävlingen ligger publicerat, www.wdc.se.
Kommer inte åt min wdc-mail heller, så vill ni något så maila mig via fotosidan, har där uppdaterat mailadressen.
Jag fattar ingenting just nu, skall jaga mitt webbhotell imorgon det första jag gör.
Det enda som kan hända är att jag får peka om adresser till de dokumenten & sidorna vi skapat för tävlingen till min andra domän.
Vi har ändå allt under kontroll, men vill tala om orsaken om ni inte finner något på de adresser vi skrivit i all tävlingsinfo.
m.bucht
Aktiv medlem
Re: Noterade just att
Attans också, detta suger ju att man inte kan se bilderna.... :-(
Detta får du fixa ;-)
JAVA skrev:
Detta får du fixa ;-)
J.Weinö
Aktiv medlem
Re: Re: Noterade just att
Ni kommer kunna se bilderna, men jag vet inte var just nu.....
förhoppningsvis där de ligger på www.wdc.se
m.bucht skrev:
Detta får du fixa ;-)
Ni kommer kunna se bilderna, men jag vet inte var just nu.....
förhoppningsvis där de ligger på www.wdc.se
J.Weinö
Aktiv medlem
Nikk skrev:
Denial-of-Service .......
Så kan det gå när man håller 35 förväntansfulla personer på halster, frenetiskt tryckande på F5.
Vi lyckades sänka servern!!!
he he, så kan det faktiskt vara.....
då får ni skylla er själva
Men mitt webbhotell har som det så fint heter "obegränsad trafik"
för mitt konto wdc.se
Ni kan faktiskt låta wdc.se vila just nu, för vi kör ingen uppdatering
förrän tidigast kl.22.00 imorgon kväll.
Återkommer imorgon med svar då jag fått indikationer från mitt webbhotell.
Senast ändrad: