Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fototävling i Lerum 17:e November

Produkter
(logga in för att koppla)
...och där fick bredbandet fart.

Mycket fina bilder och bra ideér som jag missat helt och hållet.

Kul, Kul nu ska jag frossa och fundera fundera som Baltahzar.
 
Det va kul att se alla fina bilder...nu kommer man sova gott efter denna långa spännda väntan...röstningen blir som sakt inte lätt...önskar alla Lycka till!!!
 
Re: Nu är röstningen igång...

Ja, men lerum-sidan är just nu mindre än jag tror. Det verkar vara fortsatt strul.
 
Jag bara gapar och klickar fram och tillbaka bland bilderna. Det kommer vara många bilder man vill ge poäng men inte får. :/

Förresten, jag antar att man inte får rösta på sig själv? Står inget om det på sidan men det är väl underförstått.
 
Röstningen är öppen för alla, dock så bör man se till att det inte blir partiskt.
Det är alltså inte OK att tala om vilka bilder som är dina för någon du ber att rösta i tävlingen.
Men vi hoppas & tror att ni kommer sköta det hela på bästa sätt, för vem vill vinna på fel sätt.
Givetvis får man INTE rösta på sina egna bilder i tävlingen.

Har även uppdaterat sidan för röstningen.
http://www.wdc.se/fototavling2007/rostning.html
 
Om alla ser till att få så enormt mycket människor att börja rösta redan ikväll så kanske det blir så mycket övervägande röster att tävlingen kan var avgjord till helgen.... =P
(Dessa dagar framöver kommer gå sååååå långsamt) :)
 
jaha...kan ju lika gärna gå och gömma sig under en sten med en gång....


kommer ju inte ha en chans bland alla fina bidrag....

lycka till ni andra ;)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.