Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fototävling i Lerum 17:e November

Produkter
(logga in för att koppla)
Efter en massa strul...

..har vi beslutat att flytta allt med tävlingen till Bildcentralen.

http://www.bildcentralen.se/fototavling2007/

Ni som har skickat in era bidrag har fått ett mail med länkar och information.

Delge gärna de ni bett att rösta i tävlingen den nya adressen,
det här var verkligen inget vi kunde styra över.

Vi ber så mycket om ursäkt om det orsakat problem för er.

Vi hörs ikväll.

Hälsningar
Johan & Ingela Weinö

Re: Efter en massa strul...

JAVA skrev:
Vi ber så mycket om ursäkt om det orsakat problem för er.

Ödmjukhet är en bra inställning, men det här var nog i ödmjukaste laget. Efter att ha tagit del av mejlet så kan man ju bara säga att ni inte har ett dugg att be om ursäkt för.
Känner verkligen med er. Webbhotellet har förstås levererat hela tiden under tävlingen, men det är ju en plump i protokollet för webbhotellet att det inte står distansen ut.

JOhan o Ingela

Jag tycker ni skött allt detta super.. så om nån liten grej som ett webbhotell behagar tjafsa så är det ju ingenting.. och vadå.. det löste ni ju sper det med.. som allt annat ang tävlingen..

Sådär.. nu börjar några timmars nagelbitande och uppladdning inför att resultatet skall publiceras..

Tur att DVD är laddat och vin finns här också.. och även lite tröstgodis

Spänningen är stor :)

Måste återigen berömma er för en underbar tävling. Extra roligt när ni lyckats skaffa fram så otroligt fina priser också.

Attans bara att man inte kan vara hemma runt tiotiden och klicka frenetiskt på uppdatera. Lite avis på er andra. Sitter istället på en vild julmiddag med massa klättrare. Kan gå hur som helst det här. Klättrare har lustiga saker för sig när de får alkohol i kroppen. Speciellt när man är i en klätterlokal :)

norfolk skrev:
Måste återigen berömma er för en underbar tävling. Extra roligt när ni lyckats skaffa fram så otroligt fina priser också.

Attans bara att man inte kan vara hemma runt tiotiden och klicka frenetiskt på uppdatera. Lite avis på er andra. Sitter istället på en vild julmiddag med massa klättrare. Kan gå hur som helst det här. Klättrare har lustiga saker för sig när de får alkohol i kroppen. Speciellt när man är i en klätterlokal :)

*fnissar*... kan tänka mig det.. med glöm bara inte att koppla fast säkerhetslinan :)

norfolk skrev:

Då kanske min kollega Morgan är där med dig.....

Hej allihopa! Tänkte bara säga att jag också sitter här och väntar med spänning på resultatet, hur det än blir.

PS. Johan, har du fått mina mutor?

...tic..tac... 6 min kvar sen är den där Idolfinalen slut och då blir det kanske bättre drag i denna tråden ;-)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar