ANNONS
Annons

Fototävling i Lerum 17:e November

Produkter
(logga in för att koppla)
GRATTIS till alla vinnarna!!!

Och för oss kvinns måste det dessvärre sägas att det är lite pinsamt att ingen av oss lyckades ta oss till segerpallarna. Öh, tjejer, vi får skärpa oss nu, nästa gång vänder vi på dem, pallarna, alltså!
Och killar, ni är ju bara bäst! Den här gången...

Och TACK igen alla för alla fina bilder man fick se och till arrangörerna för en jättekul och inspirerande tävling och ett toppenjobb!

Ellix skrev:
GRATTIS till alla vinnarna!!!

Och för oss kvinns måste det dessvärre sägas att det är lite pinsamt att ingen av oss lyckades ta oss till segerpallarna. Öh, tjejer, vi får skärpa oss nu, nästa gång vänder vi på dem, pallarna, alltså!
Och killar, ni är ju bara bäst! Den här gången...

Men Elli det är ju så.. nån gång måste vi ju låta killarna vinna eller hur??

WOW jag blev 3:a så väldigt roligt! :)

Tack Johan och Ingela för en perfekt genomförd tävling!

Hoppas att det kan bli en ny tävling, kanske till våren/sommaren.

Säger det samma... Wow...
En riktigt lyckad och trevlig tävling kryddas ännu extra lite genom att man hamnar på prispallen. Superroligt. Ser verkligen fram emot en ny tävling någon gång under nästa år, ifall detta ligger i funderingar.

norfolk skrev:
Säger det samma... Wow...
En riktigt lyckad och trevlig tävling kryddas ännu extra lite genom att man hamnar på prispallen. Superroligt. Ser verkligen fram emot en ny tävling någon gång under nästa år, ifall detta ligger i funderingar.

Kanske kan man ha en tävling i mölndals trakten....

//3:an Mattias ;-)

Lite information...

Vi har förstått att ni alla uppskattat tävlingen & tävlingsformen, mycket baserat på bild & mindre teknik. Givetvis hänger bild & teknik ihop för att få ett bra slutresultat.

Kul att det var så mycket nykomlingar i tävlingssammanhanget, men glöm inte att det viktigaste är att ha kul och träffa andra fotografer.

Hur det blir med någon uppföljare på den här tävlingen är för tidigt att säga något om.

Allt material för tävlingen kommer ligga kvar på webben fram till 20071216.

Hälsningar
Johan & Ingela Weinö

Re: Lite information...

JAVA skrev:
Vi har förstått att ni alla uppskattat tävlingen & tävlingsformen, mycket baserat på bild & mindre teknik. Givetvis hänger bild & teknik ihop för att få ett bra slutresultat.

Kul att det var så mycket nykomlingar i tävlingssammanhanget, men glöm inte att det viktigaste är att ha kul och träffa andra fotografer.

Hur det blir med någon uppföljare på den här tävlingen är för tidigt att säga något om.

Allt material för tävlingen kommer ligga kvar på webben fram till 20071216.

Hälsningar
Johan & Ingela Weinö

Hejsan fotovänner

Beträffande första och andra priset så kan ni kontakta mig på [email protected] så löser vi den biten smidigt!

Vad gäller förstoringarna så kan dom beställas via www.ahlsensfoto.se och det finns även möjlighet att få den hemskickad utan kostnad.
Märk beställningen med "VINST FOTOTÄVLING"

Mvh. Mattias Bucht Ahlséns Foto Lerum

m.bucht skrev:
Kanske kan man ha en tävling i mölndals trakten....

//3:an Mattias ;-)

Jag Peter och Julia började med en gång spåna på att kanske kunna dra ihop något liknande någon gång i framtiden. Dock så blir det ju väldigt svårt att lyckas locka till sig sponsorer som kan matcha de fina priser som Ahlsens ställt upp med. Men priserna är kanske inte det väsentliga. Själv tyckte jag bara att det var oerhört roligt att vara med på något som det här.

norfolk skrev:
Jag Peter och Julia började med en gång spåna på att kanske kunna dra ihop något liknande någon gång i framtiden. Dock så blir det ju väldigt svårt att lyckas locka till sig sponsorer som kan matcha de fina priser som Ahlsens ställt upp med. Men priserna är kanske inte det väsentliga. Själv tyckte jag bara att det var oerhört roligt att vara med på något som det här.
Det är ju inte ev. priser som är det väsentliga, en enkel sak man kan göra är att använda startavgiften till ev. priser.

Håller med Jörgen ovan.

Värdet på priset är jag helt ointresserad av det är bara kul att det finns något.

För mig hade det räckt med 100m2 regnskog i mitt namn (inte för att vinna kommer att hända) men ändå.

mvh
agron

Jag kan bara hålla med föregående två talare.. Inte vinsterna som är det viktiga utan möjligheten till att vara med på sådana här tävlingar..

Dels har vi ju så himla roligt när vi träffas.. och så är det ju så lärorikt och inspirerande

Fick hem min 20x30-förstoring idag. Ser faktiskt riktigt bra ut... Kul! Ser fram emot framtida tävlingar och ansluter mig också till skaran som tycker det är bra mycket roligare att delta och träffas än att det finns en massa priser. I brist på annat fungerar anmälningsavgifterna utmärkt att använda till eventuella priser...

Och ännu ett stort tack till Johan & Ingela. Det var tokkul.

Vi ses!

Gersemi skrev:
Jag kan bara hålla med föregående två talare.. Inte vinsterna som är det viktiga utan möjligheten till att vara med på sådana här tävlingar..

Dels har vi ju så himla roligt när vi träffas.. och så är det ju så lärorikt och inspirerande

Håller med helt o hållet.

mvh
/Patrik

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar