Annons

fotosidan kurs!?

Produkter
(logga in för att koppla)
trist med samma veckodagar

Till nästa gång (hoppas det blir fler kurser!) kan ni väl tänka på att lägga de olika datum-alternativen på olika veckodagar! Jag har fotokurs just på tisdagkvällar, så det sprack på det. I övrigt var jag MYCKET intresserad av att vara med..

T.ex. i den fotoförening jag är med och driver, har vi lagt mötena på olika veckodagar så att alla ska ha möjlighet att komma.
 
Har ett förslag....

Det finns säkert någon duktig i södra sverige (mikael pertmann??) som skulle kunna lära ut mer om blixtfotografering på ett par dagar???

Sedan samlas man och den personen kan fördlea sin kunskap undefr en heldag.

Problemet i mkitt case är lokal och utrustning.

HAde det varit för 6 mån sedan hade jag kunnat lösa det första.. Men nu är det värre... MEn kan nog komma på en dle ställen att vara på i Halmstad för en vettig pennning...
 
Låter intressant den där kursen, skulle mer än gärna betala för den men problemet är bara att man befinner sig i luleå. Blir en dyr kurs inkl flyg+hotell.. så man får stå över denna gång...
 
LinaH, det var klantigt av mig att lägga alla på samma veckodag. Det var faktiskt inte med flit, utan snarare att jag inte tänkte till ordentligt.

Jag hoppas att det kan bli fler tillfällen.
 
Timo, jag ska dit den 12:e och jag kan tänka mig skriva en liten truddelutt och ta lite bilder(ska bli skoj att testa min nya FujiS2:a) eftersom det är digitalt kan du snabbt få bilder om du vill också!

- verkar som intresset är stort, fullsmockat på
alla tiderna! Detta kommer nog bli skoj!

Mvh Robban
 
Hur gick det att hitta ngn prova-på-kurs för oss i Gbg?
Har ni kollat på det?

Eller verkar det vara så mycket intresse att ni kan ha en kurs på helgen i Sthlm?
 
Wischan skrev:
Hur gick det att hitta ngn prova-på-kurs för oss i Gbg?
Har ni kollat på det?

Eller verkar det vara så mycket intresse att ni kan ha en kurs på helgen i Sthlm?

Det var faktiskt ett tillfälle i Göteborg en kulen februarikväll för en dryg månad sedan. Kanske blir det fler gånger!?
 
Vi kommer säkert att upprepa GBG och Jönköping. Dock tror jag inte att detta kommer ske innan sommaren.
 
Hallåj!

Det är så mycket prat kring Sthlm och Gbg, när kommer det någonsin att hända något i Norrland?

Kom till Sundsvall till exempel! Här har ni genast 30 elever från nystartade utbildningen Bildjournalistik som gärna vill vara med :)

//Jessica
 
Det är bara för att jag bor i Stockholm och det då är enklare att kontrollera kvalitet på kursen (lokal, kursledare, modell etc).

Men jag skulla gärna försöka få till det lite var stans. Håll ut!
 
suveränt..

Jag var på kursen igår kväll och tyckte att den var suverän. Jag gick den inte för att få ta så många foton som möjligt (även om det ska bli spännande att framkalla bilderna), utan för att få en inblick i studioutrustning, och det tycker jag gott att man fick! Kul att få en introdution i ljussättning med "riktiga" prylar i en studio, som jag säkert inte kommer kunna skaffa själv på flera år. Har innan kursen haft lite väl mycket respekt för dyr studioutrustning. Nu känns det bara otroligt lockande att plåta vidare på egen hand, dock med lite enklare utrustning till att börja med. Tycker inte att kursen skulle ha varit längre. Den var precis lagom en tisdagkväll, och jag fick ut det jag väntade mig.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.