ANNONS
Annons

Fotokompis i Göteborg?

Produkter
(logga in för att koppla)
Hejsan

Kanske man får tipsa om Marstrand som ett möjligt resmål för en foto utflykt.

Där finns slott, hav, natur, pittoreska hus, klippor och djur, det mesta för många intressen.

Det går ju även buss dit så det blir mer flexibelt med tider som passar.

Vad sägs ?

MVH
.

Thomas.
Om vi inte får så mycket att snacka om så kan vi ju alltid dra 1 april skämt över varann.

Vet inte om du bara ville ge mig ett tidigt aprilskämt, men rätta mig gärna ifall jag missat att första april är en högtidsdag på något sätt!

Thomas.
Om vi inte får så mycket att snacka om så kan vi ju alltid dra 1 april skämt över varann!

Vet inte om du bara ville ge mig ett tidigt aprilskämt, men rätta mig gärna ifall jag missat att första april är en högtidsdag på något sätt!

Carl-Henrik.
Bara ett skämt. Hur som helst 1:a april är en bra dag att träffas,söndag och folk är lediga. Kl:an 13.oo passar utmärkt....någon mer som vill dyka upp??
Mvh Thomas

hehe!
Lätt! köpte mig äntligen en ny väska (ryggsäck) igår! stod inne på scandinavian photo i två timmar, provade fram o tillbaka innan jag kunde bestämma mig...usch, men nu känner jag mig helnöjd med den jag har! måste nog skaffa lite mer skiljeväggar för framtida utrustningar...sitter dagarna i ända och fluktar över kameratidningarna efter mer grejer, just nu är det nog ett par nya gluggar som ska till! synd att det kostar några kronor varje gång man ska köpa sånt. Har dom två objektiv som följde med i kitet när jag köpte kamerahuset...

Söndagen den 1:a april tänkte jag närmast på men även den 13:e april går utmärkt för egen del ochså. Skriver upp det datumet med och samma tidpunkt.
Mvh Thomas

haha :)

ja det där med utrustning är inte lätt, själv får jag kämpa för att inte göra sambon galen genom att handla upp alla pengarna på objektiv :)

Jag skulle nog kunna vara på att dra ut den 1.e april, är det kinnekulle som gäller då?

härligt!

vi blir några stycken!
Kikat lite på era album, alla skrivit i det här forumet är klart duktiga fotografer!

Jag ser fram emot att träffa er alla och utbyta erfarenheter och kunskaper!

Mot sommarn nu så är jag riktigt sugen på att komma iväg mot kusten och plåta! nackdelen är väl att man måste antingen upp i ottan eller ute i sena natten för att få riktigt sköna vyer...men det är en senare fråga som vi löser ifall fler är sugna på det!

Annars så ser jag också fram emot kinnekulle, göteborg, marstrand och andra platser som tagits upp här!

Till er andra som inte anmält er till 1 april än...tveka inte att hänga på! ju fler desto roligare!

Lite kort info om mig inför träffen!
Är snart 24 år gammal, arbetar som säljare av skrivare, kopiatorer m.m. och bor i lundby (rambergsstaden). Har en flickvän som för stunden sitter på ett flyg till australien för att vara där en månad.
Tävlingspelar ett datorspel över nätet tillsammans med en grupp människor som är utspridda runt om i landet.

Är väldigt ny inom foto, köpte en 350D när den kom för två år sedan, men tappade intresset snabbt för att annat kom upp som fick prioriteras. Är tillbaka sedan ett par månader i intesset igen, djupdyker i allt jag missat sedan jag köpte kameran. Känner mig väldigt ny och kan inte alls teknikerna för att lyckas med en bild, dom jag tagit hittils har mest vart tur och experiment som lyckats av slumpen.

Läser dom fototidningar och artiklar jag kommer över, men ska bli jättekul att träffa andra och disskutera och lära sig mer av!

Jag hoppas även kunna bidra med något till er andra inom foto och sällskap också!

sov gott!

Anmäler även jag mitt intresse!
1:a april kl.13.00 vid Kopparmärra då???
Ska bli riktigt nice att få träffa lite folk som har samma intresse som jag! :-D

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar