Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotokompis Helsingborg

Produkter
(logga in för att koppla)

Kakelgasten

Aktiv medlem
Vet inte om detta redan finns, men jag hittade inget inlägg om det iaf.

Finns det något intresse? ...förutom mig själv då alltså...:)

(Jag hade anmält intresse för liknande i Lund då jag jobbar där, men inser själv att det blir lite svårt med tanke på allt körande fram och tillbaka...bla...bla...bla...:))
 
Visst finns intresse, jag går gärna och fotar i grupp, fotograferar mest natur och byggnader, men håller som bäst på att få tag i modeller för att få lite bredd på fotograferandet

// Anders
 
Kakelgasten skrev:
Det ska jag absolut göra, men tror nog att vi skulle kunna träffas dom som vill här ändå...man kan lägga det på vilken nivå man vill.

Absolut.. Vi träffas ju mest i klubblokalen.. alltid trevlig med lite exkursioner :)
 
Vi kan invänta några fler, sen skulle man kunna bestämma en kväll som vi träffas för att bestämma på vilken nivå vi vill ha det.

Dessa har anmält intresse än så länge:

Anders Ekdahl-Ohlsson
Peter Engdahl
Jesper Ekvall
Roland Magnusson
Johan Gullberg
 
Senast ändrad:
Kul!

Självklart, i mån av tid hakar jag på. (Jeppe, jag ska nog försöka ta en tur till Pärlan också. Tack för tipset)

Lade till Christer och mig själv, då ser listan ut som följer:

Anders Ekdahl-Ohlsson
Peter Engdahl
Jesper Ekvall
Roland Magnusson
Johan Gullberg
Christer Överlid
Arne Svensson
Robert Eriksson

edit: osså Robert...
 
Jeppe skrev:
Ja, visst gör du :)

Jag tänkte mig Hovs hallar i vinterskrud i morgon em/kväll. Om någon mer är sugen så hojta till på [email protected].

Hmmm, har ju aldrig varit vid Hovs Hallar så det vore ett ypperligt tillfälle, men hoppas att min kväll kommer upptas av retuchering och iordningställande av bilder från min första modellfotografering(utanför famlijen)

// Anders
 
Har lösa planer på att ta mig till nordvästra Skåne nu i helgen, med Helsingborg som bas. Funderar på Hovs hallar i vinterskrud och väderspåmännen lovade igår sol över området och några minusgrader.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.