ANNONS
Annons

Fotointresserade i Stockholm?

Produkter
(logga in för att koppla)

Hannah_90

Ny medlem
Jag är nyinflyttad i Stockholm (börjar universitetet i höst) och känner inte många kottar i denna stad! Framförallt inga fotointresserade. Har gått och velat gå på Fotografiskas utställning av Annie Leibovitz foton och undrar om någon är intresserad av att haka på?

Kontakta mig (mail) eller svara här om du är lika nyfiken på Annie Leibovitz som jag! =)

Hej Hanna

Om du lägger en bevakning på den här forumdelen så får du ett mail varje gång någon startar en tråd om att de skall ut och fotografera.

Vi är några stycken som brukar träffas och plåta, fika och se på fotoutställningar. Vi pratade häromdagen om att vi skulle försöka komma iväg till fotografiska så du skall se att det nog snart dyker upp en tråd om det.

Eller naturligtvis kan du själv starta en tråd och föreslå en tid (gärna 18.30 eller senare om det är en vardag) så skall du se att vi säkert är några som följer med.

/Jon

Hej Hanna!

Såg din tråd tidigare idag!

Fyller i Jons ord med ...jo vi brukar vara några som fotar tillsammans här i Stockholmstrakten och vi bukar ha väldigt trevligt!

Tankar om att starta en tråd och gå på fotografiska har funnits i ett par dagar och nu har jag gjort det! Du får gärna gå in och läsa den och anmäla dig om du vill följa med eller inte?

http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?p=1531305#post1531305

Välkommen!

Mvh/Tina

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar