Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotointresserade i Stockholm med närområde

Produkter
(logga in för att koppla)
jag gick ju å blev rejält sjuk mitt i natten så jag hann inte ens upp ur sängen i tid för att avboka mig.
hade inte kunnat konversera så mycket då ingen skulle förstå mitt kraxande och så hade jag nog blivit ensam vid ett bord så jag inte ska smitta, så det var lika bäst man stannade hemma. ;o)

håll tummarna att jag blir frisk fort (helst redan igår, men iaf tills nästa träff... för det blir väl fler?)!
 
En bild från Canonbordet där jag hamnade med min D70 :)
(Orsaken till att vi träffades fastnade till sist på bild)
 

Bilagor

  • canonbordet_dsc8809.jpg
    canonbordet_dsc8809.jpg
    44 KB · Visningar: 295
Slutligen en bild på hela gänget som tack för idag.
 

Bilagor

  • ganget_dsc8811.jpg
    ganget_dsc8811.jpg
    47.8 KB · Visningar: 288
Tack för en trevlig dag. Hoppas att vi ses snart igen.

Vi var som sagt ett par som hittade ett par ryska pråmar.
 

Bilagor

  • ryss.jpg
    ryss.jpg
    25.3 KB · Visningar: 497
Tack allihop för en trevlig dag! Och tack till Amy för initiativet. (Förstår fortfarande inte att du gick över plankan) :D Ytterligare en bild från pråmarna som vi var några stycken som åkte till.
 

Bilagor

  • svindler.jpg
    svindler.jpg
    40.4 KB · Visningar: 479
Placeboworks skrev:
Tack allihop för en trevlig dag! Och tack till Amy för initiativet. (Förstår fortfarande inte att du gick över plankan) :D Ytterligare en bild från pråmarna som vi var några stycken som åkte till.
Om jag ska vara ärlig har jag fortfarande hjärtklappning och skakande händer. ;D Det var högt, det var skakigt, det var läskigt. Tur att jag hade någon som pratade mig över och tur att det fanns ett bättre nedgångsställe.

Och tack själv! Urkul att träffas och urkul med guidad tur till ruckel. Nästa gång tar jag er till mitt (och det enda jag känner till) rivningshus.
 
johanu skrev:
En bild från Canonbordet där jag hamnade med min D70 :)
(Orsaken till att vi träffades fastnade till sist på bild)
En bedrift måste jag säga. Vanligtvis spricker objektiven när nån försöker plåta mig. =)

Men visst var det ett bra bord att sitta vid. Fast du inte kör Canon. =D
 
Nja - så vitt jag kan se så klarade sig objektivet fint..;)
 

Bilagor

  • amy.jpg
    amy.jpg
    29.1 KB · Visningar: 442
Den sprack inte alls!!
Tack så jättemycket för idag till båda borden och speciellt Amy & Anders!
 

Bilagor

  • amy.jpg
    amy.jpg
    36.4 KB · Visningar: 420
Tack igen till Amy för ett underbart initiativ!
Och.."Canon bordet rockar!!" ;P
 

Bilagor

  • meeting.jpg
    meeting.jpg
    18.8 KB · Visningar: 410
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.