För att vara ett "hittepå-begrepp" får man väldigt många sökträffar:
http://lmgtfy.com/?q=kulturrasism
Du vet vad det är.
Det vore fint med en källa på ditt påstående att kulturvänstern och journalisterna skulle vara förespråkare av apartheid (avpixlat har lågt förtroende så välj gärna något annat).
Kan berätta att du har fel angående min åsikt om att personer ska behandlas olika beroende på ursprung så där behöver du inte leta källa.
Uppfattar t ex detta som att du vill behandla personer olika beroende på var de kommer ifrån:
"Seså, tala nu om varför vi ska ha en massiv invandring av outbildade människor som går direkt ut i arbetslöshet och utanförskap, som belastar samhället med ökad brottslighet och dyrt bidragsberoende, och som inte behöver anpassa sig till våra normer. Tala om varför vi ska vurma för fascistiska kulturer och låta dessa blomma ut i vårt tidigare så lugna och fridsamma land. Du får nog Nobels fredspris om du lyckas. "
Detta kan jag inte uppfatta annat än att du vill att kulturer ska leva skilda åt:
"Mångkultur leder till våld och i förlängningen krig."
Det här med att vissa skulle vara ruttna tycker jag visar på att du har någon sorts rangordning vad gäller kulturer:
"Men om vi anammar en politik som tillåter ruttna kulturer att breda ut sig så blir det naturligtvis inte så. Då kommer fler och fler stackars individer i Sverige att fastna i hederstänkande, religiös fanatism och annat som inte har här att göra. Seder som samhället går 100% back på att inte förkasta. "
Rätta mig om jag tar fel. Du kanske har ändrat dig sedan i somras?