Annons

fotobutik Helsingborg"ej mediamarkt"

Produkter
(logga in för att koppla)
Ska till Helsingborg idag och letar efter fotobutik i Helsingborg som har bra utbud med objektik .någon som vet om en sådan butik i Helsingborg.

Blir nog när jag ska köpa sigma 17-50. Skulle bara testa det och ta några foton. Och jag är bara i Helsingborg idag. Kanske man får springa över tillkom mediamarkt endå och testa 24-70 2.8 och se hur det är istället

Blir nog när jag ska köpa sigma 17-50. Skulle bara testa det och ta några foton. Och jag är bara i Helsingborg idag. Kanske man får springa över tillkom mediamarkt endå och testa 24-70 2.8 och se hur det är istället

MediaMarkt ute på Väla har en del riktigt kunniga i personalen, och de har oftast ett bra och varierat utbud av både gluggar och hus hemma. Det finns ställen som är klart sämre att försöka handla på i den här staden...

Edit: Bara för att klargöra - jag jobbar inte där, men har köpt och provat en del utrustning där, och även besökt några andra butiker i Hbg.

Jag har köpt alla mina kamerahus och objektiv hos Mediamarkt här i Norrköping.

1. Kunnig och trevlig personal
2. Bra service
3. Prisgaranti
4. De har haft de bästa erbjudandena, köp 2 och få det billigaste för halva priset. DET GÅR INTE FÅ BILLIGARE!

Men, bra säljare finns inte överallt, har väl haft turen att säljarna på kameraavdelningen är bra här i Norrköping.

De har även mässor en gång om året med auktioner, där man fyndat kameraväskor och andra tillbehör för 30% av ordinarie pris, till exempel en SB-400 blixt för 200:- och National Geographic-väska för en struntsumma.

Fotobutik.

Har köpt min utrustning på Media Markt i Norrköping o har bara gott att säga om personal o de grejer jag köpt där.

Trådskaparen skriver uttryckligen att Mediamarkt inte var aktuellt, så då kanske ni i stället kan ge tips på andra butiker ...

ANNONS
Spara 5000 på Fujifilm GF-objektiv hos Götaplatsens Foto