Annons

Foto/fika i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
FYI Gallerian Mitt Andra Hem på Masthuggstorget har Skapats med tanke på möten och kreativ inspiration, tycker ni skulle spana in dett :)
 
Börja bara fika med nå'n trevlig fotokompis på nå't centralt ställe,
(med stadiga bord, det är viktigt)
Blogga se'n om hur kul det var!! :)
Och säg i bloggen att ni skall träffas igen där på ett visst datum...
Hokus Pokus! :)
B)

Tack Bengt för dina uppmuntrande ord! Jag ska bära dem med mig! :)

zatopek skrev
"Kan inte komma denna vecka, men gärna andra.
Var skall man hålla ögonen för att se "schemat"? Någons blogg, eller hur fungerar det?"

Jag kommer att nämna det i min blogg, men lägg gärna till den här tråden till dina bevakningar så får du aktuell information.


Ni övriga- kul att ni nappar och krya på dig, Emil!

/Jenny
 
4 kvarter hemifrån låter ju praktiskt, men 17:00 är lite tidigt för att kunna säga något i förväg. Ni märker om jag kommer...

/Andreas
 
Påminnelse

Hej igen!
Då vill jag bara lägga in en liten påminnelse om i eftermiddag på Café Cello, för er som ha bevakning på tråden.. och för er som precis hittat den! :)

/Jenny
 
Detta låter ju som en mycke trevlig idé. Lite smått omöjligt bara då ja jobbar te ca 2000 varje dag :(
 
Mathias.. Det kommer ju fler tillfällen, och till dess får du pyssla om lilla dottern! :)

Mikael... Vi får väl ta ett snack om det i eftermiddag och se vad som kan bli lämpligt framöver. Eventuellt kan man ju senarelägga det något om det passar fler, och då finns det ju en chans att vi sitter kvar en stund.. ;-)
 
Ja, då var

första träffen avklarad! :)
Vi var tre tappra, nyfikna fotografer (Nikonister) som samlades över lite mat, mackor och kaffe/thé.
En trevlig pratstund och många utbytta tankar om allt mellan himmel och jord.
Ett par bilder från kvällen finns att se i min blogg-http://www.fotosidan.se/blogs/kunskapsjakt/27855.htm

Nästa gång jag finns där blir torsdag om två veckor, dvs 19/2 kl 17->.
 
Ny träff i morgon!

Hej igen..
Jag vill bara flagga för att vi träffas i morgon igen på Café Cello på Andra Långgatan från kl 17 och ca ett par timmar framåt...
Hoppas ni som inte hade möjlighet att vara med förra gången har det nu!
Och även du som aldrig träffat någon härifrån är varmt välkommen..!

/Jenny
 
Jag var upptagen när ni träffades första gången och kan dessvärre inte imorgon heller. Trist. Är det alltså imorgon, onsdag, som gäller, och inte torsdag som du skriver här och i din blogg?
 
Jag var upptagen när ni träffades första gången och kan dessvärre inte imorgon heller. Trist. Är det alltså imorgon, onsdag, som gäller, och inte torsdag som du skriver här och i din blogg?

Aj då, nu är jag ute i för god tid. Det stod att det var onsdag i dag i min värld...
Naturligvis är det T o r s d a g som tidigare sagt!
Tack för att du påpekade detta, Björn!
 
Vad kul med så snabb respons! :)

Jag har ett par funderingar kring var man skulle kunna ses. Har ett favoritkafé på Tredje Långgatan, men minns inte ikväll vad det heter.. *s*
Men kom gärna med förslag om ni har koll på något lämpligt ställe. :)

Låter som en kul idé. Låt oss försöka. Själv är jag ju stort fan av Café Publik, Andra Långgatan.
 
Jag inser att jag får stå över den här gången för jag är nere på mässan och fixar med en monter eftersom Fotomässan ju drar igång på fredag morgon
 
Skulle jättegärna hänga på, men jag konfirmerar mig dom torsdagar som ni träffas på :(

Vad tråkigt, Emma! Eller. Jag menar.. Det är ju kul att du går och läser, men synd att det krockar med vår fika.. ;-)
Men förhoppningsvis kommer vi ju att hålla våra träffar länge, och du ska ju inte gå och läsa i all evighet! :)
Så förr eller senare kommer en möjlighet även för dig!

/Jenny
 
när har ni nästa träff....e den nu på torsdag?
Jag hänger gärna med om någon gång det e ok? nu på torsdag kan jag inte.
// joanna
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.