Annons

Foto/fika i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
torsdag 17 mars

Hallå där, på torsdag är det fotofikadags. Men jag har en fråga, det är ju så att jag märkte att några är riktiga ölfinsmakare och på torsdag är det St Patrick's day. Så en liten omröstning, är det ok med ölstund istället för kaffe/te på torsdag eller ska vi ta fika och ölstugan för dom som vill efter fikat?

Naturligtvis går det bra att dricka mjölk, cola eller Gt också :)
 
Bra tänkt där Hanna :) naturligtvis bör det ju bli bärs då på St Patricks Day, något annat vore dumt. Vi måste ju hedra helgonet genom att inta obeskrivliga mängder med alkohol hehe.

Du har min röst på det förslaget.

/ Magnus
 
Eftersom jag är väldigt sparsam i min ölkonsumtion väljer jag nog hellre kaffe. Men om flertalet känner för öl på torsdag får jag naturligtvis finna mig i det, och kanske ta en 'ledig' torsdag! ;-)
 
De serverar ju annat än bara öl på det där stället, det finns läsk och annat också. Så du behöver inte sitta hemma i skamvrån för det..

/ Magnus
 
Det går nog att få en kopp kaffe på Tullen också, Jenny!

Fika eller öl spelar mig ingen roll, jag dyker upp ändå.
 
Då intresset för ölfika inte varit direkt översvallande låter Hanna meddela att vi börjar på Cello precis som vanligt, de som önskar kan därifrån gå vidare till lämpligt utskänkningsställe.
 
Intresse för ölfika finns alltid, men jag är osäker på om jag dyker upp oavsett temperatur på den svarta drycken. Därav min tystnad. Kanske ses vi imorgon, annars kan man ju eventuellt klämma in en öl nästa torsdag =)
 
kommer icke imorgon, har fackliga aktiviteter.
Hoppas det kommer att smaka med svart kaffe eller grön öl ;-)
 
Blir troligen sen till fikan imorgon, om jag ens hinner dit. Skall på seminarium i Mölndal hela eftermiddagen och vet inte riktigt när det tar slut.
 
Ny i stan...

Ja nu är man förflyttad till Gbg efter ett par år utomlands. Alltid trevligt och träffa folk som har liknande intressen så säg gärna till när det vankas en fika någon gång, och jag är inte sen att hänga på :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.