Annons

Foto/fika i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej
Jag får det till att det är frredag som föredraget är i Göteborg.
Den 11:e...
//Henrik

Ja, det var därför jag skrev att det är fel datum på anmälningssidan. Eftersom det stod 10/2 i GP mailade jag Polarquest och frågade vilket datum som gäller. Jag fick följande svar (understrykningen är inte min utan finns i Lillemors mail):

Hej Emil!
Vad konstigt.. Vi får kolla upp detta. Föredraget är den 10 februari och inget annat!

Tack för info!

Välkomna nästa torsdag!


Mvh
Lillemor Främberg
_____________________________________

PolarQuest AB
 
Emil, kan du inte lägga en blänkare under FotoVäst också?

Skall ut med jobbet nästa torsdag, så jag kan tyvärr inte...
 
Det föreslogs en vadslagning igår eftersom jag idag skulle åka tåg. Men sorry, SJ verkar ha förlorat tillräckligt med pengar för vi var till och med tre minuter tidiga!
 
D'oh! nästa vecka var det, inte denna.. jag hade fått det helt fel om bakfoten igen. Men tack Jenny, du e snel du :)

/ Magnus
 
Ja, det var därför jag skrev att det är fel datum på anmälningssidan. Eftersom det stod 10/2 i GP mailade jag Polarquest och frågade vilket datum som gäller. Jag fick följande svar (understrykningen är inte min utan finns i Lillemors mail):
Hmm, jag har också anmält mig och fått en mail-bekräftelse på att det ska vara imorgon fredag den 11 februari. Undrar om inte Lillemor som mailade dig tog fel på att det är i Stockhom som föredraget hålls idag den 10.e?

Åtminstone hoppas jag detta, för annars har jag precis missat det hela ...
.
 
Om jag var du skulle jag ringa dem imorgon för om det inte var Polarquest som höll presentationen jag var på tidigare ikväll tillsammans med 250-300 andra gäster så var de väldigt duktiga imitatörer.

Adam Rheborg pratade varmt om albatrosser och pingviner på Falklandsöarna och Sydgeorgien, sen berättade Göran Elmér om hur han började undervattensfilma och -fotografera leopardsälar vid Antarktis och andra uppdrag han hade varit på för NatGeo, BBC m.fl. .Spektakulära bilder på fascinerande fåglar och djur!

Resesugen, jag? Oh nejdå, inte det minsta!!! =)
 
Det är ju fotofika nu denna Torsdag (om jag har räknat rätt) men blir det bärs på det nya stället eller default fika på det vanliga stället då ?

/ Magnus
 
Hoppas ni får trevligt på fikat imorgon. Själv får jag finbesök och återkommer om två veckor. Ät lite paj för mig :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.