Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Foto/fika i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Utmärkt - kan du ta med några till nästa gång, ifall du vill sälja av några av dem till mig för nån rimlig peng?

Eller ifall du vill behålla dem, så kanske jag i så fall kan få låna ett för att kolla att EOS-1D klumpen funkar? Klump = att den väger 2-3 gånger så mycket som min favoritkamera...
.

Jag ska se till o komma nästa gång var tanken, o jag har lite kort som ligger hemma. tror dom är runt 4 GB alla. var billiga dock, så vi kan nog komma överrens om ngt. Om du inte vill behålla de framöver sen iaf, så är de bara o låna.

Fika någon?

Jag och Hanna tänkte komma men det verkar ju vara minst sagt svalt intresse här...

Har också tänkt att komma, fast lite tidigare denna gång...

Om någon kunde ta med sig något/några CF-minneskort också, så vore det toppen! Behöver inte ha så stor kapacitet, det är viktigare att de inte är alltför dyra.

Sedan ifall någon hade ett begagnat Canon EF-objektiv också till salu, så är jag intresserad. Normal eller tele, liksom fast eller zoom spelar inte så stor roll, bara det är rimligt prissatt. Om inte, så kanske det finns någon som kan låna ut ett EF-objektiv, vilket som helst, till nästa gång eller så? Som jag tidigare skrivit så behöver jag i första hand kolla att min EOS-1D funkar som den skall.

Det var toppen, många tack för det Peter!

Gick ju bra, eftersom jag lyckades att dyka upp "redan" kl 18:20 den här gången...

Jag vart fast på jobbet igår igen som alltid. Går inget vidare för mig att försöka komma iväg på torsdagar. Får se till o jobba ifatt mkt innan nästa gång så jag säkert kommer iväg.

Kul att träffa er igen - trots att även jag kom lite senare fanns ju alla(?) kvar..?
Lika goda pajer som vanligt var det med;-)

Ok.. nu har det hänt igen, jag har tappat bort veckorna helt. Så är det fotofika idag eller är det nästa vecka ?

/ Magnus

Där ser man, det var idag då. Ska skriva in det i kalendern. Tack Peter :)
Studentkalas låter ju skoj så du får ha det så trevligt! det är väl ändå nytt fotofika om två veckor igen så du kan ju komma då.

/ Magnus

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar