Annons

Foto/fika i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Synd att ingen av er kommer imorrn :( men krya på dig Peter, jag har haft/har fortfarande samma som du har drabbats av nu och det är inte roligt.

/ Magnus
 
hejsan!

är relativt ny i forumet och i standen, gbg. hade varit kul och haka på ngn gång. När är nästa gång, tid plats etc?

Mvh K
 
Trevligt Kim! Du är så välkommen. Vi träffas torsdagar ojämna veckor på café cello som ligger på andra långgatan. Man åker vagn eller buss till järntorget. Kl 17 brukar vi börja dimpa ner. Så nästa gång är 3dje mars. Välkommen!
 
Tack Hanna!

Trevligt att du skrev, känner man sig ännu mer välkommen =)
Absolut jag dyker upp den 3:e mars, blir perfekt för mig vid den tiden. åker jag direkt från jobbet och dit sedan. brukar det vara mycket folk? är det så att alla känner alla där?

järntorget vet jag var det ligger, ligger cafét långt därifrån?

oj va mycket frågor det blev =)

//K
 
Tack Hanna!

Trevligt att du skrev, känner man sig ännu mer välkommen =)
Absolut jag dyker upp den 3:e mars, blir perfekt för mig vid den tiden. åker jag direkt från jobbet och dit sedan. brukar det vara mycket folk? är det så att alla känner alla där?

järntorget vet jag var det ligger, ligger cafét långt därifrån?

oj va mycket frågor det blev =)

//K

Cello ligger väl drygt 100m in på Andra långgatan från Järntorget räknat. (Vänster sida med Järntorget i Ryggen).

Vad kan det snitta på? 8-12 pers typ?

Alla kommer ju att känna dig också cirka kvart-över-fem den 3/3 :p
 
Cello ligger väl drygt 100m in på Andra långgatan från Järntorget räknat. (Vänster sida med Järntorget i Ryggen).

Vad kan det snitta på? 8-12 pers typ?

Alla kommer ju att känna dig också cirka kvart-över-fem den 3/3 :p



Oki tack då vet jag!

hahahaha ja det kanske är så =) Verkar ju vara ett skönt gäng (det jag läst på forumet i eran tråd).

brukar ni även åka o fota tillsammans? typ ngn helg åka runt till ställen?

//K
 
arghhhhh jag kan tyvärr inte imorgon =( jobbar på sjukhus så ska ju självklart jobba kväll imorgon.

När blir nästa fikan? datum?

Mvh K
 
skall försöka

Jag skall försöka komma förbi, men jag har ett möte som startar 16 som jag MÅSTE vara med på. Hoppas det slutar i vettig tid bara.
//Henrik
 
Jag tänker FAAN i mig dyka upp denna gång.. så-jävla-det-så.

Tanthanna: Jag har en Nikon 50/1.8 (AF, inte AF-S), hur länge skulle du vilja låna den?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.