Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Foto/fika i Göteborg
- Trådstartare JenyJ
- Start datum
Billingen
Aktiv medlem
Jag är på Fast jag hoppar ölen och väljer hellre en GT
GT till pyttipanna? Hmm...
tanthanna
Avslutat medlemskap
GT till pyttipanna? Hmm...
Nej nej, då hoppar jag pytten och tar gt.
tanthanna
Avslutat medlemskap
Så när är det dags för pyttipanna? På torsdag?
Nej men nästa torsdag måste det väl vara? Eftersom jag absolut inte kan nu på torsdag så hävdar jag varannan-torsdags-modellen
Emil-G
Aktiv medlem
Nej men nästa torsdag måste det väl vara? Eftersom jag absolut inte kan nu på torsdag så hävdar jag varannan-torsdags-modellen
Hittills har vi "knôtt" in öl-fikan mellan de vanliga fikorna på Cello men det är väl inget som hindrar att vi byter ut en Cello-fika mot en öl-fika?
tanthanna
Avslutat medlemskap
Hittills har vi "knôtt" in öl-fikan mellan de vanliga fikorna på Cello men det är väl inget som hindrar att vi byter ut en Cello-fika mot en öl-fika?
Då röstar jag för nästa torsdag den 20e januari, men var?
Emil-G
Aktiv medlem
Birra, cerveza, pivo, olut!
Nå, vad säger ni?
Skall vi ta ett par öl istället för (eller efter) torsdagsfikan och i så fall på Björns stamställe (the Rover) eller hos deras nya konkurrent, Tullen?
Bör vi boka bord? Det är ju årets fattigaste vecka så det lär väl vara relativt lugnt på restaurangerna men man vet ju aldrig...
Nå, vad säger ni?
Skall vi ta ett par öl istället för (eller efter) torsdagsfikan och i så fall på Björns stamställe (the Rover) eller hos deras nya konkurrent, Tullen?
Bör vi boka bord? Det är ju årets fattigaste vecka så det lär väl vara relativt lugnt på restaurangerna men man vet ju aldrig...