Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Foto/fika i Göteborg
- Trådstartare JenyJ
- Start datum
bitrate
Aktiv medlem
God Jul & Gott Nytt År Ulla och alla andra
Förresten, vi är några stycken som ska till Liseberg ikväll (18.00) och ta de sista bilderna där innan de stänger portarna så om någon vill hänga med kom till norra ingången då. Vi möts där utanför först.
/ Magnus
Jag har flera gånger tänkt komma på fikat men varit upptagen. Så läste jag om detta o tänkte genast vara med, tyvärr inringd till jobb. Men är på Liseberg nu o kan säga att ni får inte missa isshowen, den börjar 19..riktigt rolig o man kan nog om man är lite mer följsam än mig få bra bilder..
Önskar alla en god jul!
Maximus3D
Aktiv medlem
Ah det var synd att du inte kunde hänga med denna gången, men kanske nästa trip som blir till Universeum då för att plåta djur och annat där. när den blir meddelas senare..
Isshowen låter skoj, jag tror inte jag sett den så det får bli att passa på till 19.00 då. Tackar för tipset och ha en god jul & gott nytt år!
/ Magnus
Isshowen låter skoj, jag tror inte jag sett den så det får bli att passa på till 19.00 då. Tackar för tipset och ha en god jul & gott nytt år!
/ Magnus
Emil-G
Aktiv medlem
Kan jag väl aldrig tänka mig! Men en god macka kan nog slinka ned... ;-)
Mao jag/vi kommer också!
Anar jag ett nyårslöfte? ;-)
JenyJ
Aktiv medlem
Anar jag ett nyårslöfte? ;-)
Haha, nej något så lättförgängligt skulle jag aldrig ge mig i kast med! ;-)
Emil-G
Aktiv medlem
Jag dyker också upp idag, eller försöker kanske man ska säga i det här vädret.....
Har inte varit med innan men antar att det är Cello kl 17 som gäller (?)
/Ingvar
Yes box, det stämmer. Vi brukar sitta till höger precis innanför dörren.