Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fota natur på Landsort under ett veckoslut i höst!
- Trådstartare Arleklint
- Start datum
Arleklint
Aktiv medlem
Re: Billös
Micke! Du kan åka med mig, Jag åker från Täby och plockar upp Esko i Bergshamra och Jacob och dig på söder.
Därmed är min bil full båda turerna. Jag tar bara 3 passagerare för att få plats med packning i min Toyota Corolla.
Den 15-16/11 hämtar jag upp Christel, Patrik Gamberg och Fredde .
För övrigt kan jag meddela att vi nu är:
25 betalande 15-16/11
24 betalande 8-9/11
mr_neo skrev:
Finns det någon som har plats i sin bil? I så fall skulle jag bli jätteglad om jag fick åka med. Jag bor vid Hornstull och är med på turen den 8-9 nov.
Mvh Micke
Micke! Du kan åka med mig, Jag åker från Täby och plockar upp Esko i Bergshamra och Jacob och dig på söder.
Därmed är min bil full båda turerna. Jag tar bara 3 passagerare för att få plats med packning i min Toyota Corolla.
Den 15-16/11 hämtar jag upp Christel, Patrik Gamberg och Fredde .
För övrigt kan jag meddela att vi nu är:
25 betalande 15-16/11
24 betalande 8-9/11
Senast ändrad:
david-feldt
Aktiv medlem
objernulf skrev:
Nära Kista?
Det ligger på vägen så det skall inte vara några problem.
/David
Arleklint
Aktiv medlem
Uppdaterade deltagarlistor
http://www-pp.hogia.net/bif/foto/fs.html
Listorna spikas definitivt kommande vecka.
Du som inte meddelat att du betalt. Maila mig och meddela om du avser följa med eller inte. [email protected]
Listorna spikas definitivt kommande vecka.
Du som inte meddelat att du betalt. Maila mig och meddela om du avser följa med eller inte. [email protected]
Arleklint
Aktiv medlem
Jag har ställt till det genom att jag lovade Micke Eliasson plats i min bil. Det funkar inte eftersom den redan är full. Jag har tydligen lite svårt att räkna. Jag ber om ursäkt.
Är det någon som åker bil den 8-9/11 som kan plocka upp Micke Eliasson. Han bor vid Hornstull.
Hälsar/
Janne som strular
Är det någon som åker bil den 8-9/11 som kan plocka upp Micke Eliasson. Han bor vid Hornstull.
Hälsar/
Janne som strular
wikman
Aktiv medlem
arleklint skrev:
Jag har ställt till det genom att jag lovade Micke Eliasson plats i min bil. Det funkar inte eftersom den redan är full. Jag har tydligen lite svårt att räkna. Jag ber om ursäkt.
Är det någon som åker bil som kan plocka upp Micke Eliasson. Han bor vid Hornstull.
Hälsar/
Janne som strular
Sorry... jag läste fel, jag skall inte med den helgen... annars hade det funkat
/Niklas
mollan
Aktiv medlem
objernulf skrev:
OK, Maria och Maria, ni får plats i bilen. Vi blir 5 st men det ska nog gå bra (Ford Mondeo HGV). Sundbyberg? Nära Kista? Jag ska plocka upp David i Kista.
Sundbyberg ligger på vägen från kista till nynäs.
Jag ska kolla med min sambo, han kan säkert köra mig till kista om det är lättast för dig.
Arleklint
Aktiv medlem
Läget
Betalningar inkommer allt fler och fler.
Meningen var att pengar skulle finnas på vandrarhemmets postgiro idag den 15 september, men några av er betalar av olika skäl idag. Det är ok, men idag är absolut sista dagen att betala.
Just nu har vi:
24 betalande den 8-9/11
28 betalande den 15-16/11
Det innebär att vi blir över 50 man som reser ut till Landsort )) Detta kan öka något under dagen.
Jag uppdaterar deltagarlistor ikväll
och stämmer av mot vandrarhemmets postgiro i veckan.
Du som har plats över i din bil, eller du som skulle vilja ha plats i någons bil. Släng in ett inlägg här i forumet.
Betalningar inkommer allt fler och fler.
Meningen var att pengar skulle finnas på vandrarhemmets postgiro idag den 15 september, men några av er betalar av olika skäl idag. Det är ok, men idag är absolut sista dagen att betala.
Just nu har vi:
24 betalande den 8-9/11
28 betalande den 15-16/11
Det innebär att vi blir över 50 man som reser ut till Landsort )) Detta kan öka något under dagen.
Jag uppdaterar deltagarlistor ikväll
och stämmer av mot vandrarhemmets postgiro i veckan.
Du som har plats över i din bil, eller du som skulle vilja ha plats i någons bil. Släng in ett inlägg här i forumet.
törnan
Aktiv medlem
Om Micke Eliasson läser det här får du gärna slänga iväg ett mail till mig [email protected] (ta bort XXX) så ska vi lösa det lilla problemet.
wikman
Aktiv medlem
BÅS skrev:
Bor i Södertälje, där du Johan skall svänga av för vidare färd till Landsort. Får man hänga på?
Åhhh, avis, den vägen är så underbar att köra fort på.
/N
julgus
Aktiv medlem
Hej
nej.. inte med bil, möjligtvis med en Ducati.
;-)
Mvh
Johan
nej.. inte med bil, möjligtvis med en Ducati.
;-)
Mvh
Johan
wikman skrev:
Åhhh, avis, den vägen är så underbar att köra fort på.
/N
julgus
Aktiv medlem
BÅS skrev:
Bor i Södertälje, där du Johan skall svänga av för vidare färd till Landsort. Får man hänga på?
Javisst... skicka detaljer om plats, tid osv..
Mvh
Johan
BÅS
Aktiv medlem
julgus skrev:
Javisst... skicka detaljer om plats, tid osv..
Mvh
Johan
Vi behöver en dryg timma från mig i Östertälje C till Herrhamra brygga Ankarudden. Om du sänder Ditt e-mail skickar jag vägbeskrivning