Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fota natur på Landsort under ett veckoslut i höst!

Produkter
(logga in för att koppla)
Billös

Finns det någon som har plats i sin bil? I så fall skulle jag bli jätteglad om jag fick åka med. Jag bor vid Hornstull och är med på turen den 8-9 nov.

Mvh Micke
 
OK, Maria och Maria, ni får plats i bilen. Vi blir 5 st men det ska nog gå bra (Ford Mondeo HGV). Sundbyberg? Nära Kista? Jag ska plocka upp David i Kista.
 
Re: Billös

mr_neo skrev:
Finns det någon som har plats i sin bil? I så fall skulle jag bli jätteglad om jag fick åka med. Jag bor vid Hornstull och är med på turen den 8-9 nov.

Mvh Micke

Micke! Du kan åka med mig, Jag åker från Täby och plockar upp Esko i Bergshamra och Jacob och dig på söder.

Därmed är min bil full båda turerna. Jag tar bara 3 passagerare för att få plats med packning i min Toyota Corolla.

Den 15-16/11 hämtar jag upp Christel, Patrik Gamberg och Fredde .

För övrigt kan jag meddela att vi nu är:
25 betalande 15-16/11
24 betalande 8-9/11
 
Senast ändrad:
Jag har ställt till det genom att jag lovade Micke Eliasson plats i min bil. Det funkar inte eftersom den redan är full. Jag har tydligen lite svårt att räkna. Jag ber om ursäkt.

Är det någon som åker bil den 8-9/11 som kan plocka upp Micke Eliasson. Han bor vid Hornstull.

Hälsar/
Janne som strular :(
 
arleklint skrev:
Jag har ställt till det genom att jag lovade Micke Eliasson plats i min bil. Det funkar inte eftersom den redan är full. Jag har tydligen lite svårt att räkna. Jag ber om ursäkt.

Är det någon som åker bil som kan plocka upp Micke Eliasson. Han bor vid Hornstull.

Hälsar/
Janne som strular :(

Sorry... jag läste fel, jag skall inte med den helgen... annars hade det funkat :)

/Niklas
 
objernulf skrev:
OK, Maria och Maria, ni får plats i bilen. Vi blir 5 st men det ska nog gå bra (Ford Mondeo HGV). Sundbyberg? Nära Kista? Jag ska plocka upp David i Kista.

Sundbyberg ligger på vägen från kista till nynäs.
Jag ska kolla med min sambo, han kan säkert köra mig till kista om det är lättast för dig.
 
det ska nog gå och lösa, antingen att han tar sig till mig eller att jag tar mig till honom det är ändå inte mer än 10min från mig med bilen.
 
Läget

Betalningar inkommer allt fler och fler.

Meningen var att pengar skulle finnas på vandrarhemmets postgiro idag den 15 september, men några av er betalar av olika skäl idag. Det är ok, men idag är absolut sista dagen att betala.

Just nu har vi:
24 betalande den 8-9/11
28 betalande den 15-16/11
Det innebär att vi blir över 50 man som reser ut till Landsort :))) Detta kan öka något under dagen.

Jag uppdaterar deltagarlistor ikväll
och stämmer av mot vandrarhemmets postgiro i veckan.

http://www-pp.hogia.net/bif/foto/fs.html

Du som har plats över i din bil, eller du som skulle vilja ha plats i någons bil. Släng in ett inlägg här i forumet.
 
Hej

jag åker från Nyköping och kan plocka upp längs vägen (utan allt för stor omväg)!

8-9/11 gäller det!

Mvh
Johan
 
Landsort 8-9/11 skjuts från Solna

Vi kör med egen bil helgen 8-9/11 och har två platser. Om någon vill bli hämtad i Solna, vi startar från Nybodagatan nära Solna Centrum, kontakta oss.
Hälsningar
Agneta och Mats Hammarstedt
 
Tips

Gå in på varandras profilsidor och klicka "Kontakta xxx" så kan ni maila varandra via fotosidans finurliga mailsystem utan att känna till mailadresser ;)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.