Annons

Fota natur på Landsort under ett veckoslut i höst!

Produkter
(logga in för att koppla)
OK, någon som vill byta min plats för helgen 15-16
mot sin den 8-9?

Man skall ha vernissage den 16e nov tillsammans med modern och hennes akryler, oljor och akvareler på Piccus, Gamla Apoteket i Upplands Väsby. 12 bilder kan jag nog klämma in.
 
Fredde:
Det är fixat. Du skulle åkt bil med mig den 15-16/11. Nu får du ordna din resa på annat sätt, för min bil är full den 8-9/11.

Alla:
Jag har nu en plats ledig i min bil som går från Täby den 15-16/11. Om någon är intresserad av att åka med är det bara att maila mig. [email protected]

Läs allt om resorna på:
http://vallcom.com/arleklint/fs.html

För övrigt är jag arg idag eftersom jag fick en ruta på bilen krossad och bilstereon stulen inatt :(
 
Senast ändrad:
Hur gick det med rumsfördelning?

Om det inte är gjort så gör jag såhär:

Prylgalen 31-årig fotograf med kärlek till rökig singel malt söker likasinnad att dela rum med 15-16/11.
 
Det finns en bokskog som bussen passer strax innan den når Ankarudden. Även om nu november inte är den tid då bokskogar är i sitt ässe.
 
Kepsar och T-shirt

Kepsar kommer jag ha ett fåtal att sälja ute på Landsort. Ni som reser den 8-9/11 ligger bäst till för att komma över dem.

T-shirts kan jag leverera ute på ön om ni betäller av mig i förväg. Ni som redan har T-shirt bör ta med er den. Själv bär jag givetvis både och ;)

Betsäll T-shirt genom att maila [email protected] och ange storlek Small, Medium eller Large senast den 15 oktober, så får du den på båten dit!

Keps: 95:-
T-shirt: 200:-
 
Rumsfördelning!

Jag har nyss talat med vandrarhemmet och vet nu hur sängar och rum är fördelade på fyra olika hus.
Jag vet oxå att vi blir 24 stycken som reser den 8-9/11 och 27 stycken den 15-16/11.

Jag återkommer i kväll med en lista där jag fördelat ut er på de olika rummen.

Har du speciella synpunkter om vem du vill dela rum med - som du inte redan meddelat mig - ber jag dig höra av dig i forumet eller i mail till mig. [email protected]

Läs allt om resorna:
http://vallcom.com/arleklint/fs.html

Redan nu vet jag att ett hus med sex bäddar kommer reserveras för enbart tjejer.
 
Senast ändrad:
Tack Christel, det var snubblande nära att Björn lurade mig ;)

Jag har hört ryktas om ett övergivet skjul uppe på öns norra spets, Det kanske kan bli lämpligt för Björn ;)
 
Senast ändrad:
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.