Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fota I Göteborg?

Produkter
(logga in för att koppla)

Obey

Ny medlem
Hej

Skulle vara roligt att träffas någonstans i Göteborg för att fota tillsammans, vet att det var ett gäng för någon månad sedan som var ute, kunde dock inte hänga med den gången, men alla som är intresserade kan väl bara skriva in sig här så bestämmer vi tid plats och dag

M vh Marko

PS. Hoppas att det blir många som vill

Hej, Marko!

Hoppas jag inte gör dig besviken nu. Jag bor inte i Göteborg, annars hade jag absolut hakat på.

Ville bara säga att jag tycker det var ett jättekul initiativ, och jag hoppas att fler följer ditt exemplel och föreslår fototräffar på olika orter.

Hoppas också du för många svar från Göteborg.

Vänliga hälsningar.
Lasse C

Hej!

Jag kan tänka mig att hänga på om jag bara är ledig.. Så jag håller kollen på tråden och ser vad som händer.

Ett tips, se om du kan få flyttat tråden till forumet "fotokompis".. där kanske intresserade hittar den lättare

Denna skulle nog legat i FotoVäst, men den delen av fotosidan verkar ligga i träda...

Men passar tider så är jag på med... vädret börjar ju locka med mer än bara studio... :)

Det var inget stort intresse

Det var inget stort intresse det här gav, jag vet inte om det kan bero på att Agnetha, förvirrar det hela med en länk ;) till en annan träff.

det är väl bara att gilla läget och försöka vid ett annat tilfälle.

Ha det så bra så länge...

Men vänta lite föresten, vi är ju faktiskt några stycken som vill fota. :)

skall vi bestämma plats, tid och dag

M vh Marko

Re: Det var inget stort intresse

Obey skrev:
Det var inget stort intresse det här gav, jag vet inte om det kan bero på att Agnetha, förvirrar det hela med en länk ;) till en annan träff.

det är väl bara att gilla läget och försöka vid ett annat tilfälle.

Ha det så bra så länge...

Men vänta lite föresten, vi är ju faktiskt några stycken som vill fota. :)

skall vi bestämma plats, tid och dag

M vh Marko

Ber om ursäkt, men var inte min mening att förvirra.. bara ger ytterligare tips om fototräffar i Göteborgstrakten.. jag hänger gärna på en träff i Göteborg också

Marko, för att folk ska vilja hänga med så är det lättast att starta en ny tråd med fast tid/plats då brukar det bli runt 10 fotografer.

Jag föreslår havet eller nått nästnästa helg(?). Kanske botaniska om lite fler blommor har slagit ut, eller gatufoto?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar