Annons

flashgalleri?

Produkter
(logga in för att koppla)
Det beror säkert på rättigheter. Den har skapat en katalog som heter elmafoto va? Högerklicka på den katalogen och kryssa i alla kryssrutor.
 
GrAcK skrev:
Det beror säkert på rättigheter. Den har skapat en katalog som heter elmafoto va? Högerklicka på den katalogen och kryssa i alla kryssrutor.

Verkar konstigt det här, när jag kollar i ftp:n så är alla rutor ikryssade. Kan vi snacka över MSN istället, vi har nog stulit den här tråden lite?

/Markus
 
jandk skrev:
Kan man inte ändra thumbnails-storleken i Simpleviewer? Det verkar vara 45x45 pixlar som standard, man jag tycker det är för litet.
Jag hittar ingen inställning för detta.

Nej, dessvärre är pixeldimensioneringen låst till 45x45 pixlar. Fast det går även att "köpa" SimpleViewer och då kanske man får tillgång till flashfilen så att det går att ändra dimensioneringen...?
 
Re: Yes Sir we have no bananas

in2kma skrev:
Hej Sir Lancelot!

De flesta skins till JAlbum är inte Flashbaserade: Banan Album är det dock. Du får låna denna länk för ett litet exempel. http://magnussons.eu/Pictures/album/04/2006/index.html
Tyvärr har jag ännu inte lyckas få åäö att funka med Banan Album :-(

Mvh
Kristofer

Njae... Banan Album är lite väl "flashigt" för mig. I så fall gillar jag nog hellre SimpleViewer.
 
lancelot skrev:
Nej, dessvärre är pixeldimensioneringen låst till 45x45 pixlar. Fast det går även att "köpa" SimpleViewer och då kanske man får tillgång till flashfilen så att det går att ändra dimensioneringen...?

Japp.

Köpar man SimpleViewer får man .fla filen och i den kan du ändra till vilken tumnagel storlek du vill. Men du bör kunna Flash då :D

Patrik
 
Själv kör jag med Bananalbum genererat med hjälp av Jalbum...och jag måste säga att programmet är otroligt bra!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.