Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Expertrean

Produkter
(logga in för att koppla)
Slutar aldrig förvånas av alla smygkommunister som dyker upp i såna här trådar "Företaget lägger inte all sin arbetstid på att garantera att jag alltid får bästa pris oavsett om konkurrenten kan leverera produkten, vilka fascister de är!" - tro f-n det är upp till konsumenten själv att se till att h*n får bästa pris, vad är det för värld ni lever i? I den riktiga världen är företag vinstdrivande och har inget ansvar för att ni är snåla...
Handla inte på MM då om de är så hemska, svårare än så är det väl inte?
 
Slutar aldrig förvånas av alla smygkommunister som dyker upp i såna här trådar "Företaget lägger inte all sin arbetstid på att garantera att jag alltid får bästa pris oavsett om konkurrenten kan leverera produkten, vilka fascister de är!" - tro f-n det är upp till konsumenten själv att se till att h*n får bästa pris, vad är det för värld ni lever i? I den riktiga världen är företag vinstdrivande och har inget ansvar för att ni är snåla...
Handla inte på MM då om de är så hemska, svårare än så är det väl inte?

Jag tror inte att någon i denna tråd menat att MM inte är bra. Vad som dock hävdats är att erbjudandet att matcha experts konkursreapriser har noll värde i praktiken eftersom det knappast går att nyttja.
 
Vänta, jag hade faktiskt fel. Man kunde nyttjat det om man är snillrik: man skickar in någon i expertbutiken dag 1. Denna fotar alla intressanta priser och skickar bilden som MMS till den som står på MM. Då får man det lägre priset och båda slipper stå i den långa kassakön på expert och vissa varor som det är väldigt få av hinner försvinna innan man kunde fått dem men prislappen finns ju på varorna!
 
Slutar aldrig förvånas av alla smygkommunister som dyker upp i såna här trådar "Företaget lägger inte all sin arbetstid på att garantera att jag alltid får bästa pris oavsett om konkurrenten kan leverera produkten, vilka fascister de är!" - tro f-n det är upp till konsumenten själv att se till att h*n får bästa pris, vad är det för värld ni lever i? I den riktiga världen är företag vinstdrivande och har inget ansvar för att ni är snåla...
Handla inte på MM då om de är så hemska, svårare än så är det väl inte?

De lägger ju iaf en hyfsad del av sin tid på att göra reklam för sin sk prisgaranti som de sen inte behöver ta ansvar för?!

Och tycker man att ett företag ska stå för vad de utlovar så är man "smygkommunist"?
Vilket av forumtrollen är du sa du?
 
Precis som jag redan skrev under punkt 2. Man måste alltså till expert och om varan finns kvar, plåta skylten INTE köpa och sedan gå till MM. Ingen stor vits.

Skysst hade varit om MM kollat in Experts ordinarie priser och själv satt upp varan till det rabbaterade priset i affären (procentsatsen står ju).

SJälvklart måste man själ som kund kolla det. .... Du får kanske ett nytt ex istället för nått demoex å bättre pris på tillbehören samt prata med nån som verkligen VET vad han/hon pratar om å det är alldeles gratis :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.