Dr. Glyko
Aktiv medlem
Yes, jag menade ögonmusslan DK-29. TackMenar du ögonmusslan? Eller går det verkligen att ta av sökaren?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Yes, jag menade ögonmusslan DK-29. TackMenar du ögonmusslan? Eller går det verkligen att ta av sökaren?
Det kan man inte. Vad det beror på vill de inte förklara.Storbritannien har 20% moms medan Sverige har 25% så nog bör det skilja en del även för den som är momsregistrerad. Under förutsättning att man kan få ett momskvitto av E-infinity, förstås.
Kan ju bero på att det handlar om gråimport från HK.Det kan man inte. Vad det beror på vill de inte förklara.
Jag fick ingen bild på varorna jag beställde senast. Bör jag vara orolig? Har ju hört om andra som fått demo-ex av objektiv skickade till sig.
Jag fick ingen bild på varorna jag beställde senast. Bör jag vara orolig? Har ju hört om andra som fått demo-ex av objektiv skickade till sig.
Gå in och kolla orderstatus och se vad de skriver.Jag fick ingen bild på varorna jag beställde senast. Bör jag vara orolig? Har ju hört om andra som fått demo-ex av objektiv skickade till sig.
Beställde förra veckan på måndag, (för tredje gången). Fick bild på ordern och tracking i mejlen på tisdag. När grejerna inte kom på fredag (som de gjort tidigare), skickade jag ett mejl och fick till svar att det dröjde lite p gr av coronan, men jag fick mina grejer igår. Tror inte du behöver vara orolig, det är ju lite turbulent i HK nu, dels p gr av corona, men också p gr av det politiska läget.Jag fick ingen bild på varorna jag beställde senast. Bör jag vara orolig? Har ju hört om andra som fått demo-ex av objektiv skickade till sig.
Gissar att det har blivit lite trögare efter covid19 eller så skyller man på detta. Min senaste order för ett par veckor sedan levererades i dörren efter 9 dagar. 2 dagar till bekräftelse med bild, sedan ytterligare 5 dagar för DHL tillhanda och bara 2 dagar från London till min dörr. Kanske tar det något längre för E-Infinity.uk jämfört med eu ?
/Stephan
Hur fixade ni så att ni kunde betala med pund istället för euro?! Jag kan bara välja euro eller "Ron"?!
Längst ner på sidan klickar du på "Europe Site" och väljer United Kingdom istället.Hur fixade ni så att ni kunde betala med pund istället för euro?! Jag kan bara välja euro eller "Ron"?!
Någon dom vet om de brukar ha några särskilt bra erbjudanden under black Friday? Tänkte beställa hus och någon glugg. Undrar om det är lönt vänta och se eventuella erbjudanden.
Sjöng att höra. Då behövde jag inte väntaDom brukar inte ha nå speciellt på black friday, utan priserna går upp och ner konstant..
Sjöng att höra. Då behövde jag inte väntaDom brukar inte ha nå speciellt på black friday, utan priserna går upp och ner konstant..