Astroscapist
Aktiv medlem
Varför vill du ha pund? Det är väl knappast nån skillnad om man nu alls kan byta..
Gjorde några hundra på 10.000kr i skillnad.
/Stefan
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Varför vill du ha pund? Det är väl knappast nån skillnad om man nu alls kan byta..
Det är gott om femstjärniga omdömen men det är ingen större vits med att läsa dem. Man bör läsa de en- och tvåstjärniga för att få ett hum om hur butiken beter sig när något går fel. Sen kan man bestämma sig om man vill handla.
Håller med. Hur klarar de reklamationer och hantering av produkter det är fel på som måste returneras. Ofta kan det nog vara ett helvete att fjärrstyra sånt från Sverige.
Jag har bara en erfarenhet av sådant och det var när det gick fel i en betalning av en SQL-databaskonferens i Seattle....
.... men lycka till med affärerna. Själv skulle jag nog inte göra affärer som dessa nu då många företag hänger på repen p.g.a. Corona.
Gjorde några hundra på 10.000kr i skillnad.
/Stefan
Kan ju bara svara för mig själv, men inom de senaste månaderna ha jag köpt två gluggar, ett kamerahus och en kompaktkamera från E-infinity och jag går i funderingarna om jag skall köpa en (eller två) gluggar till, om det kan var till någon hjälp för dig.Så, en Sony A7rIII för 1779 euro. Så mycket billigare än vanliga ställen. Bara att slå till eller?
Bra o känna till, du får inte svenska menyer.Spelar kanske ingen roll men bra o vetaSå, en Sony A7rIII för 1779 euro. Så mycket billigare än vanliga ställen. Bara att slå till eller?
Tack, bra att veta. Skulle inte tro att det blir något bekymmer.Bra o känna till, du får inte svenska menyer.Spelar kanske ingen roll men bra o veta
Gäller det samtliga kameror eller just Sony A7R III? Tacksam få veta.Bra o känna till, du får inte svenska menyer.Spelar kanske ingen roll men bra o veta
Köpt 2 hus från E-infinity. 5DmkIV med Svenska menyer och A7rIV med Engelska menyer. Tror Engelska gäller för samtliga Sony-hus.Gäller det samtliga kameror eller just Sony A7R III? Tacksam få veta.
För det priset (och den modellen) blir det nog till att tråla Ebay, blocket eller dyl, om den (RX 100M1) finns att tillgå ö h t.för att köpa mig en Rx100 mark 1 superbilligt, typ 1200 spänn..
Gäller det samtliga kameror eller just Sony A7R III? Tacksam få veta.
Med tanke på "black friday/week " utan några speciella erbjudande på varken kamera/objektiv har funderingarna gått åt att inhandla någon av Fujifilms kameror/objektiv på E -Infinity . Vill helst ha svensk meny och sant som du skriver angående brexit .....är det värt försöket??(ingen fråga..bara tanke)Köpt 2 hus från E-infinity. 5DmkIV med Svenska menyer och A7rIV med Engelska menyer. Tror Engelska gäller för samtliga Sony-hus.
Tror även att man kan anta att E-infinity inte är lika kul att handla hos efter årsskiftet (Brexit ni vet), så man kanske ska se över möjligheten snarast.
För mitt vidkommande blir det ett köp innan årsskiftet. Better safe than sorry.(Brexit ni vet), så man kanske ska se över möjligheten snarast.
Med tanke på "black friday/week " utan några speciella erbjudande på varken kamera/objektiv har funderingarna gått åt att inhandla någon av Fujifilms kameror/objektiv på E -Infinity . Vill helst ha svensk meny och sant som du skriver angående brexit .....är det värt försöket??(ingen fråga..bara tanke)
Köpte nyss ett nikon z 24-70 f2.8 och det gick snabbt hem till mig. Synd att dom inte har fått in Nikon z6 ii ännu. Hoppas brexit skjuts upp.