Uff-uff, dere svensker (ikke alle) mener det er nå man må passe på å kjøpe 10D fremfor D-60, og det er jo forsåvidt riktig, men...., og de som allerede har kjøpt D-60 omtaler dere nesten som noen idioter. Dere "gosser" dere over de som gjorde "feil" ved nettopp å kjøpe D-60. Jeg oppfordrer alle som en til å ha is i magen. Regner det som nesten sikkert at prisen faller når det nærmer seg høsten. Her i Norge er det antydet en pris mellom 15000-19000 på dette kamerat som kommer i slutten av mars.
Vil også legge til at de av dere som har en D-60 har et fantastisk godt instrument. La gå at følgefokusen og AF kan virke noe treg i svakt belyste rom, men en ekstern blitz retter elegant opp dette. Det er nok ingen grunn til å oppgradere til en 10D vil jeg tro. I alle fall for de fleste D-60 brukere.
Jeg er temmelig sikker på at de som venter på neste modell mener akkurat det samme som enkelte av dere gjør nå. At det gikk an å være så dum å kjøpe 10d når modelX foreligger. Tenker det blir samme leksa da!
Heia Sverige. Liker dere egentlig veldig godt ;-)