sagan
Avslutat medlemskap
Speedy skrev:
Å jag står nr 1 i kön hos oss för 17600:- =)
var är "hos oss" ?
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Speedy skrev:
Å jag står nr 1 i kön hos oss för 17600:- =)
Tompa B skrev:
Var kan man se var i kön man ligger? Jag vill också veta var jag ligger
Attans! Jag betalar 25:- mer för min hos SF. Å andra sidan är jag #1 i könKim7i skrev:
Cyber har prissatt 10D till 18 970:- nu..och jag är nr 5 i kön
japp, det är vad jag tror oxå, annars skulle det ju vara dumt av canon att dra in D60 så tidigt som de gjorde.Jeppe skrev:
Skulle tro att Canon har bunkrat upp rejält inför kommande "lansering" för att slippa D60-syndromet.
18790:- Hmmmm... Grattis!Jeppe skrev:
Skulle tro att Canon har bunkrat upp rejält inför kommande "lansering" för att slippa D60-syndromet.
Sitter som Nr:4 hos Hegethorns. Något dyrare men men...
Linmajon skrev:
Tror knappast att 'alla anställda' i fotobranschen köper en.
matnyttige skrev:
Jo det är sant. Jag har funderat på det med. Men om man tex tar 30 rullar diafilm per år + lika mycket svartvitt så är jag inte så säker på om kostnaden för detta är mindre än vad skillnaden mellan tex en Canon D10 och den följande modellen som dyker upp innom två år kostar. Man kan ju jämföra med Canon D60 som kom för 1 1/2 (2?) år sedan. Nu så får man ju en D10 för 7-8 tusen mindre som ändå är bättre. Film för 7-8 tusen är ju en hel del.
Jag är ingen "anti-digitalare" men är lite skeptisk till hysterin.
Nu är ju inte 10D en helt igenom ny kamera egentligen utan en förbättrad D60. Just därför vågar många (jag) köpa den rakt av.henab skrev:
Jag är Nr 9 på cyberphotos lista
Jag trodde *aldrig* jag skulle förhandsbeställa en osedd produkt ingen har sett eller testat.. och dessutom sån dyr grej! henrik <-- galen!
Linmajon skrev:
Var är Minolta på PMA förresten? Har de glömt åka till mässan?
Linmajon skrev:
Nu är ju inte 10D en helt igenom ny kamera egentligen utan en förbättrad D60. Just därför vågar många (jag) köpa den rakt av.