Annons

Den andra bilden

Produkter
(logga in för att koppla)
Och en riktigt bra bild blev det också...
La även ut original-bilden

Skulle det bli ett uppehåll nu över sommaren?
 
I stället för WO...

... så fuskade jag och länkade till en bild jag redan tagit. Bilden är ungefär vad jag hade tänkt mig om jag hade hunnit ta en ny. Bättre med en bild än ingen alls, men naturligtvis meningslöst ur övningssynpunkt.

Var tar tiden vägen??
 
Det var ju svaret på min fråga i kommentaren till din bild - som var klockren med analysen för övrigt...

"Livet är det som rusar förbi medan vi försöker pricka av våra att-göra-listor" ;)
 
WO

mannbro skrev:
Hur går det, Ove?

Gav jag dig en för svår analys?
Då var det bara att krypa till korset och erkänna att jag måste lämna WO. Det trodde jag aldrig att jag skulle behöva göra, förbannat också. Den senaste tiden har varit sjukt mycket jobb så fritid är något jag ser fram emot. Jag ska straxt iväg på en uppdragsfotografering och sedan ska bilderna levereras i morgon. Jag ska åka till Runde och naturfotografera nästa vecka så alla jobb måste levereras i morgon. (de flesta är klara för leverans). Så min fritid kommer nästa vecka ;0))
Fast det blir nog en hel del bilder att ta hand om ändå. Och du Oscar, analysen var svår och krävde för mycket tid för att tolka, och tid var det ont om den här omgången.

Jag lägger upp bilden som jag analyserat, och ska försöka kommentera allas bilder så fort jag kan.

mvh/Ove
 
Tråkigt, men ibland blir det så...

Ledsen om jag gav dig en för svår analys.

Jag har nu lagt upp länk till bilden jag analyserade.
 
Nemesis skrev:
Och en riktigt bra bild blev det också...

Tack Peter.

Jag hade tänkt ta en bild över vattenfallet och stan men kommunen hade "stängt av kranen" och jag vet inte hur man sätter på den :)
Därför satsade jag på att få med vatten och de färger som analysen innehåll. Bilden blev alltså inte tagen där jag tänkt.

/Anders
 
Sommaruppehåll?!?!?

Nemesis skrev:
Skulle det bli ett uppehåll nu över sommaren?

Vad tycker ni om Peters förslag?
Lite vila under sommaren?

Jag är för förslaget. Kommer själv att ha väldigt lite lust att sitta framför datorn om vädret är skönt.

Omstart 15 augusti skulle passa perfekt. Då har skolorna börjat och semestern är slut.

Uppehåll?
För:
Anders Wikström

Mot:
xxx

Vi kan rösta direkt i tråden.
Alla som känner koppling till denna tråd får rösta.

/Anders
 
Jag är faktiskt lite kluven, dels hade det varit skönt att inte ha några måsten (blir många ändå) men samtidigt känns det som man har mer tid...

Frågan var just en fråga och inget förslag ;)
 
Efter att ha spenderat 6 månader borta från fru och son ska vi semestra och umgås tillsammans i en månad, så för min del blir det sommaruppehåll oavsett vad ni andra gör ;-)
 
Jag röstar också för ett uppehåll.
Sommarlov sommarlov sommarlov....sjunger hon....och försvinner bortåt vägen.
 
Nemesis skrev:
Jag är faktiskt lite kluven, dels hade det varit skönt att inte ha några måsten (blir många ändå) men samtidigt känns det som man har mer tid...

Frågan var just en fråga och inget förslag ;)

Hoppas du ursäktar min feltolkning. Jag läste mellan raderna men det blev tydligen fel.

/Anders
 
Omröstning: Sommarlov till 15 augusti?

Då har skolorna börjat och semestern är slut för de flesta.

Uppehåll? Omröstning öppen tom helgen (10/6)
För:
Anders Wikström
Oscar Mannbro
Annelie Worgard

Mot:
xxx

/Anders

P.S. Fyll gärna på direkt i listan så slipper jag extrajobb. D.S.
 
För:
Anders Wikström
Oscar Mannbro
Annelie Worgard
Peter Olesen
Ove Lundqvist

Mot:
Peter Olesen
 
Jo, om det ska vara sommarlov så får det inte finnas några måsten. Jag vill ha sommarlov.

För:
Anders Wikström
Oscar Mannbro
Annelie Worgard
Peter Olesen
Ove Lundqvist
Tomas Engström

Mot:
Peter Olesen
 
Jag vill göra det jag tycker är kul på mitt sommarlov så...
;-)

För:
Anders Wikström
Oscar Mannbro
Annelie Worgard
Peter Olesen
Ove Lundqvist
Tomas Engström

Mot:
Peter Olesen
Fredrik Hansson
 
Så här inför sommarlovet är det ju dags för talen:
Kära Anders.............
Tack snälla för att du blev ny pappa till den här tråden.Den här tråden som är så rolig och svettig att vara med i.
Du har gjort ett kalasjobb!!!
Jagat på när det behövts, stöttat när sådant har behövts.

Jag vill inte att den tar slut...sommarlov javisst men sen en ny termin (bedjande ögon)

Och till er alla andra i tråden: Det är så kul att se på era bilder.
Tycker att vi alla blivit ganska så duktiga!!!
Så det så.(Himlans duktiga vill jag säga men
vill ju inte överdriva så det hörs)
Det är kul att byta lite ord då och då under resans gång.
Man tycker det skall vara enkelt att göra de här övningarna men ibland är det svettigt värre att få till det.

Ha det nu så bra och må solen skina på er på dagarna och det stilla regnet vattna era omgivningar under natten, på det att ni må leva i sommargrönska ända fram till i höst
 
Man bugar!

Gulligt skrivet Annelie.

Jag lovar* att dra igång tråden i höst om det nu blir något sommaruppehåll.

Har heller inget emot att lägga upp och administrera tråden över sommaren även om det är tveksamt ifall jag deltar. Tråden fungerar ju om det finns minst 2 anmälda så Peter & Fredrik, det är inte kört för er del. Det är bara parslumpningen som faller bort:)

/Anders

*) Med reservation för alldeles oförutsedda händelser förstås.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.