Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Den andra bilden
- Trådstartare jkene
- Start datum
AnWi
Aktiv medlem
Hej "alla" DAB-are.
Nu är jag hemma igen. Glömde alldeles bort att meddela i tråden att jag inte kund dar igång en ny tråd förrän en dag försent. Hoppas ni kan ursäkta det.
Eftersom vi nyss kome hem efter en minisemester med MC har jag lite att göra innan jag har tid att sätta mej vid PCn.
Om ingen protesterar vilt fixar jag parlottning ikväll och ser till att skapa en ny tråd.
Hälsningar
Anders
Nu är jag hemma igen. Glömde alldeles bort att meddela i tråden att jag inte kund dar igång en ny tråd förrän en dag försent. Hoppas ni kan ursäkta det.
Eftersom vi nyss kome hem efter en minisemester med MC har jag lite att göra innan jag har tid att sätta mej vid PCn.
Om ingen protesterar vilt fixar jag parlottning ikväll och ser till att skapa en ny tråd.
Hälsningar
Anders
AnWi
Aktiv medlem
Re: Klar
Kom just hem från en veckas MC-semester. Allt har varit lyckat utom vädret, men vi är ju i Sverige så man vet ju vad svensk sommar kan innebära. Hade dock räknat med bättre väder eftersom det varit dåligt såhär länge,
Skall försöka fixa till en bild nu i helgen, semestern gav mej ingen chans till bilder.
/Anders
cecber skrev:
Har lämnat WO så många gånger nu att jag kände att den här gången får jag allt lämna in en bild i tid. Så nu är det gjort!
Hur går det för er andra? Det är väldigt tyst här.
Kom just hem från en veckas MC-semester. Allt har varit lyckat utom vädret, men vi är ju i Sverige så man vet ju vad svensk sommar kan innebära. Hade dock räknat med bättre väder eftersom det varit dåligt såhär länge,
Skall försöka fixa till en bild nu i helgen, semestern gav mej ingen chans till bilder.
/Anders
Nemesis
Aktiv medlem
Så nu är mitt bidrag avlämnat, skall försöka kommentera alla bilder när omgången avslutats.
Inte helt lätt denna gången (heller), framför allt vädret satt en del käppar i hjulen...
Hur går det Fredrik, var min analys för svår?
Det är ju inget vanligt landskap jag har analyserat...
Inte helt lätt denna gången (heller), framför allt vädret satt en del käppar i hjulen...
Hur går det Fredrik, var min analys för svår?
Det är ju inget vanligt landskap jag har analyserat...
frehan
Aktiv medlem
Ja och nej. Tror jag vet vilket landskap som du analyserat och bildidén kom i princip direkt, men det är en idé som jag har mycket svårt att genomföra . Jag har försökt att hitta alternativa lösningar men inte lyckats tillräckligt bra.
Jag ger mig inte och det kommer en tolkning...finns dock en viss risk att det blir ett par dagar sent (som vanligt...)
/fredrik
Jag ger mig inte och det kommer en tolkning...finns dock en viss risk att det blir ett par dagar sent (som vanligt...)
/fredrik
frehan
Aktiv medlem
Äntligen
Nu var det klart.
Peter, din analys fick mig verkligen att jobba denna gång. När jag läste analysen såg jag en "fine art nude"-bild framför mig och sedan kunde jag inte komma ifrån den idén (och jag har försökt att hitta alternativa lösningar).
Det blev en bild till slut, tack för en givande omgång.
/Fredrik
Nu var det klart.
Peter, din analys fick mig verkligen att jobba denna gång. När jag läste analysen såg jag en "fine art nude"-bild framför mig och sedan kunde jag inte komma ifrån den idén (och jag har försökt att hitta alternativa lösningar).
Det blev en bild till slut, tack för en givande omgång.
/Fredrik
AnWi
Aktiv medlem
Ujujuj vad tiden går...
Inser plötsligt att jag inte skött min uppgift. Tankarna har varit på helt andra håll under semestern.
Jag skall se till att länk till bilden jag analyserade kommer ut i tråden för juli.
Nu måste vi snabbt dra ihop en samling deltagare för den nya omgång som börjar på onsdag.
I vanlig ordning anmälning nedan.
=============================================
Anders Wikström
...
/Anders
Alla är välkomna, nya såväl som "återfallsförbrytare".
Inser plötsligt att jag inte skött min uppgift. Tankarna har varit på helt andra håll under semestern.
Jag skall se till att länk till bilden jag analyserade kommer ut i tråden för juli.
Nu måste vi snabbt dra ihop en samling deltagare för den nya omgång som börjar på onsdag.
I vanlig ordning anmälning nedan.
Anders Wikström
...
/Anders
Alla är välkomna, nya såväl som "återfallsförbrytare".