Annons

Den andra bilden

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag kan bara skriva under på det Anders säger, det ÄR riktigt kul och utvecklande. Det här är en mycket bra möjlighet till att lära sig se bilder innan de blir tillverkade med kameran. Våga våga mera ;0))

mvh/Ove
(som sitter och väljer bilder från ett jobb, som faktiskt i sin grund hade en analys från kunden. Upplägget påminde mycket DAB. Det var som sagt bara att tolka, och i det här fallet var kunden citat "toknöjd". Bilderna ska användas på T-shirts till en av Sveriges största musikkedjor.

Bifogar två bilder från det giget ;0) (som kanske äe de som går vidare ;0) )

Plåtat i studio för övrigt...

Bilagor

• pict8221.jpg
    pict8221.jpg
    9.5 KB · Visningar: 109
Anmälan till Den Andra Bilden Maj 2007

----------------------------------------------
Anders Wikström
Peter Olesen
Oscar Mannbro
Ove Lundqvist
Cecilia Bergman
Fredrik Hansson

(nu är det färdigjobbat, godnatt ;0))

mvh/Ove

Anders Wikström
Peter Olesen
Oscar Mannbro
Ove Lundqvist
Cecilia Bergman
Fredrik Hansson
Annelie Worgard

Anders Wikström
Peter Olesen
Oscar Mannbro
Ove Lundqvist
Cecilia Bergman
Fredrik Hansson
Annelie Worgard
Lars Hägglund

Så var man hemma igen då. Dags för lite nya tag med bildanalys

Ove: Riktigt härliga bilder. Förstår att du har en nöjd kund. Grattis.

Alla: Kul att vi får ihop fyra grupper till maj månads omgång.

Jag börjar med att åka till Tyskland samma dag som omgången drar igång. Skall se till att sköta parslumpningen innan avresan men sedan blir det tyst från mej till efter helgen.

Bild och analys kan man ju fixa i förväg.

/Anders

Annelie har övertalat mig att vara med, och maskrosorna har ju faktiskt blommat ett tag nu.
Trist att jag blir femte hjulet under vagnen, men det kanske hinner komma in någon fler.

Anders Wikström
Peter Olesen
Oscar Mannbro
Ove Lundqvist
Cecilia Bergman
Fredrik Hansson
Annelie Worgard
Lars Hägglund
Tomas Engström

Välkommen Tomas!!!
Ja det är jag som ska ha den.

Önskad analys--->
Blått som himlen
Grönt som gräset
Det är allt som är

Alternativ------>
Grått som himlen
Grönt som gräset
Det är allt som är

;)

Sådär, nu är analysen på plats. Jag är så ledsen att jag inte kunde tillmötesgå önskemålet ;-) Men det är åtminstone inte din egen bild den här gången.

Jag ser med spänning fram emot resultatet och med vånda ut genom fönstret.

"Hänger kameran om halsen och bläddrar efter 'landsbygd' i gula sidorna"

Min analys också på plats, sen som vanlig.

Och igen sitter bilden i huvudet redan, nu är det "bara" den smala saken att få ljus, väder, plats och tid att samverka - vilket inte är helt lätt...

Tack för en rolig analys!
Ska genast börja fundera.

Letar du efter lantyliga idyller kanske en tur till Vallentuna kan vara något, tar du med barnen har du automatiskt delen med livsglädje och rörelse avklarad :)
Här och där i Vallentunas stora kommun lever vi ibland som vore det glesbygden lååångt från hufudstaden, 2 bussar om dan ner till byn tex.
Å många gamla hus finns det kvar.

Tack för tipset. Det blev inget plåtande idag, men till helgen kanske. Hoppas det blir bra väder, annars vägrar mina betongbarn att gå ut :)

anwo skrev:
Tack för en rolig analys!
Ska genast börja fundera.

Letar du efter lantyliga idyller kanske en tur till Vallentuna kan vara något, tar du med barnen har du automatiskt delen med livsglädje och rörelse avklarad :)
Här och där i Vallentunas stora kommun lever vi ibland som vore det glesbygden lååångt från hufudstaden, 2 bussar om dan ner till byn tex.
Å många gamla hus finns det kvar.

Hmmm. Inga dåliga idéer alls. Det blir nog bra det här.
Är det nån som kan tipsa om var man hittar någon som njuter av sin kropp? Eller kanske någon ställer upp som modell? Ja, det finns ju många slag av njutning förstås.

laha skrev:
Hmmm. Inga dåliga idéer alls. Det blir nog bra det här.
Är det nån som kan tipsa om var man hittar någon som njuter av sin kropp? Eller kanske någon ställer upp som modell? Ja, det finns ju många slag av njutning förstås.

Här i Vallentuna drösar det av dem.

<skrattar>

Tro det eller ej

...men jag är faktiskt klar!

Det blev ju kanonväder, och jag hittade lite landsbygd, med maskrosor och allt. Och lite nöjd är jag också, även om bilden kunde mött analysen mycket bättre.

Men när man känner sig nöjd, då ska man slå till tycker jag. Det blir säkert inte bättre om jag går och drar på det i elva dagar till.

Jag kunde också komplettera en temaserie som jag började med för flera år sedan, det kanske bidrog till nöjdheten.

Nu ska det bli kul att följa resten av gänget.

Re: Tro det eller ej

Tomasz skrev:
...men jag är faktiskt klar!

Det blev ju kanonväder, och jag hittade lite landsbygd, med maskrosor och allt. Och lite nöjd är jag också, även om bilden kunde mött analysen mycket bättre.

Men när man känner sig nöjd, då ska man slå till tycker jag. Det blir säkert inte bättre om jag går och drar på det i elva dagar till.

Jag kunde också komplettera en temaserie som jag började med för flera år sedan, det kanske bidrog till nöjdheten.

Nu ska det bli kul att följa resten av gänget.

Bra gjort. Jag är också klar, men hade tänkt vänta och kolla upp några andra varianter. Men, jag tror jag gör som du och lägger upp bilden nu.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar