Annons

Den andra bilden

Produkter
(logga in för att koppla)
Puff för "andra bilden"

Vi blir färre och färre som deltar och det tillkommer inte så många nya. Jag kan tänka mig att de som tittar in på tråden och ser att tråden är 71 ger upp rätt snabbt.

Kanske kan vi puffa för tråden på något annat sätt? Jag tror att fler skulle kunna vara intresserade?
 
Härligt att det finns några entusiaster (kvar).
Cecilia, du har helt rätt inställning, kul att du vill vara med igen.

Puff: Om jag hade några bra uppslag skulle jag tillämpat dessa redan nu. Bara att hålla diskussionerna igång, i denna tråd, gör ju att den med jämna mellanrum dyker upp på framsidan.

Förslag mottages med tacksamhet.

/AnWi
 
*Puff*
Kom igen nu, det är faktiskt riktigt roligt och utvecklande, Eller hur Anders, Fredrik, Oscar och Cecilia. ;0))

mvh/Ove
 
Heja heja, alla som är med! Jag räknar med att hoppa in igen när maskrosorna blommar. Just nu är det ont om tid, när jag skulle plåta i påskas så kunde jag inte komma ihåg var jag lagt kameran...jag borde kanske se över mina prioriteringar:-/
Men jag tittar till era alster emellanåt i alla fall, bra jobbat allihop!
/Tomas
 
Jag vet!

Det borde ha lagts ut en ny tråd igår med utlottningen till April-tråden. Skall försöka hinna med det ikväll även om vädret inte inbjuder till att sitta inne vid datorn.

Med andra ord finns det plats för fler deltagare. Anmälningar mottages fram till kl 20.

Hej så länge
/Anders
 
Anmäler mig igen.
Bara för att det är så kul.

Tror Cecilia har rätt, över 70 inlägg avskräcker nog.
Kul skulle vara om man fick lägga ut en blänkare på förstasidan.
Fast det kanske inte fungerar med tanke på att det finns flera liknande trådar där folk delar bilder, kanske blir det för mycket för förstasidan.

Hur hittade ni den här tråden?
Det kan ju ge en fingervisning.

(funderar nu frenetiskt hur jag hittade hit....återkommer när minnet vaknat)
 
anwo skrev:
Anmäler mig igen.
Bara för att det är så kul.

Anmälda DAB April 2007:
=======================
Anders Wikström
Fredrik Hansson
Oscar Mannbro
Ove Lundqvist
Cecilia Bergman
Annelie Worgard

Deltagarlistan 4 timmar innan avspark.

/AnWi
 
Då så...

Den Andra Bilden Mars 2007 är nu avslutad.
Det blev en ovanlig omgång med en WO i varje grupp. Den trenden överger vi direkt eller hur.

Nu finns
Den Andra Bilden April 2007 upplagd.

Då kör vi igång igen. Roligt!

Lycka till allihop.
/Anders
 
Tomasz skrev:
Heja heja, alla som är med! Jag räknar med att hoppa in igen när maskrosorna blommar. Just nu är det ont om tid, när jag skulle plåta i påskas så kunde jag inte komma ihåg var jag lagt kameran...jag borde kanske se över mina prioriteringar:-/
Men jag tittar till era alster emellanåt i alla fall, bra jobbat allihop!
/Tomas
 

Bilagor

  • maskrosor_forum.jpg
    maskrosor_forum.jpg
    98.1 KB · Visningar: 111
sen ankomst...

Ursäkta min sena ankomst med analysen men min förra arbetsgivare tyckte att det var dags för mig att lämna tillbaka hem-pc:n så jag blev utan skärm ett par dagar.

Analysen är i alla fall levererad nu och jag sitter och ställer in min nya skärm.
/Fredrik
 
Re: sen ankomst...

frehan skrev:
Analysen är i alla fall levererad nu...

Härligt, det ska bli kul att sätta tänderna i denna uppgiften. Är glad för att jag också fick vårtema, nu är bästa tiden på året :)

Var nere och fotade lite magnolia i botaniska trädgården och njöt av vackra flickor i kort-kort igår...otroligt skönt att vara ute i vårsolen och njuta...
 
Klar!

Näää... bara skämta, men har faktiskt två bildidéer och den ena genomförd.
Så fick jag en så oemotståndlig lust att retas.
Kanske vårgalen?!?

/AnWi
 
En lite fråga innan jag bestämmer mig för vilken bild jag ska analysera till Cecilia. Är det ett måste ned naturbild eller har vi släppt på tyglarna.
Jag har iofs fuskat utanför naturområdet tidigare ;0) Snabbt svar tack

mvh/Ove
 
Vevo skrev:
En lite fråga innan jag bestämmer mig för vilken bild jag ska analysera till Cecilia. Är det ett måste ned naturbild eller har vi släppt på tyglarna.
Jag har iofs fuskat utanför naturområdet tidigare ;0) Snabbt svar tack

mvh/Ove

Det är helt upp till var och en att avgöra gränserna. Det finns ingen domare utan bara omgångens medlemmars kommentarer.

Prioritet nummer ett är att skapa en bild. Det är den roligaste och viktigaste delen. Det som tråden bygger på. Shoot & publish.

/Anders
 
Tack för analysen Anders. Den känns väldigt öppen och inspirerande så här i vårtider.
Bra att du fick bildideer från mina analys också.
Jag har ibland en förmåga att veckla in mig :)
 
AnWi skrev:
Det är helt upp till var och en att avgöra gränserna. Det finns ingen domare utan bara omgångens medlemmars kommentarer.

Prioritet nummer ett är att skapa en bild. Det är den roligaste och viktigaste delen. Det som tråden bygger på. Shoot & publish.

/Anders
Då så :0))

mvh/Ove
 
Sent ute...

... kollade i söndags efter den nya tråden. Men sedan har det fallit ur minnet. Jag är alldeles för trött nu för att skriva en bra analys, så jag återkommer i morgon.
 
En liten idé...

... innan jag somnar.

Månadstrådarna blir ju inte så fasligt långa, kanske kunde det läggas in en liten blänkare i första inlägget där. Något om att intresserade gärna får vara med i nästa omgång med hänvisning till den här långa tråden. Det står ju rätt tydligt i första inlägget hur det går till.

Jag tänker mer att med en så lång tråd som varit igång så länge så kanske folk tror att det är lite kört att komma in så sent, vilket ju inte alls är fallet.
 
Re: En liten idé...

cecber skrev:
... innan jag somnar.

Månadstrådarna blir ju inte så fasligt långa, kanske kunde det läggas in en liten blänkare i första inlägget där. Något om att intresserade gärna får vara med i nästa omgång med hänvisning till den här långa tråden. Det står ju rätt tydligt i första inlägget hur det går till.

Jag tänker mer att med en så lång tråd som varit igång så länge så kanske folk tror att det är lite kört att komma in så sent, vilket ju inte alls är fallet.

Varför inte? Bra idé, det vore ju lätt att lägga till i texten. Från och med nästa månad då.

/Anders
 
ANNONS