Annons

Den andra bilden

Produkter
(logga in för att koppla)
Re: WO

cecber skrev:
Tyvärr, det blir walk over för mig i den här omgången. Jag HAR funderat på bilden, men det har stått helt still, jag kan inte komma på någonting.

Så tråkigt. Inte minst för dej. Ibland är det riktigt, riktigt svårt att komma på en bra lösning.

Hoppas du inte tappar sugen utan kommer med nästa omgång. Då har säkert kreativiteten vaknat till liv igen.

/AnWi
 
Jag får tyvärr också lämna WO :(
Bild-idé var väl klar så där men jobbet satte käppar i hjulen...

Tanken var annars en klassisk bild på en man med ryggsäck, termos sittande på älgpass...
 
frehan skrev:
Så var det äntligen klart. Fick ändra bildidé och kompromissa, men det är väl så det skall vara när man närmar sig deadline.

Att fota IR med en Canon 300D är inte lätt. Det blev en bild i alla fall och jag har lärt mig något nytt.

/Fredrik

Du var ju helt rätt ute :)
 
Jag som trodde...

Nemesis skrev:
Jag får tyvärr också lämna WO :(
Bild-idé var väl klar så där men jobbet satte käppar i hjulen...

Tanken var annars en klassisk bild på en man med ryggsäck, termos sittande på älgpass...

...att det inspirerande vårvädret skulle smitta av sig på alla i tråden.

En bild är ju viktigare än deadline. Vi har tullat på deadline tidigare och gör det gärna igen.

Jag gör inte summeringen förrän jag har all info eller senast när det är dags att dra igång en ny omgång.

Peter och Cecilia, kan ni inte göra ett försök till? Det är så himla kul att se de olika tolkningarna av texterna.

/AnWi
 
Nemesis skrev:
Jag får tyvärr också lämna WO :(
Bild-idé var väl klar så där men jobbet satte käppar i hjulen...

Tanken var annars en klassisk bild på en man med ryggsäck, termos sittande på älgpass...
Kanske kan inspirera dig genom att säga att du är helt rätt ute... Hade varit kul att se resultatet.

/Fredrik
 
Sent ute och WO, inte bra.

Tyvärr har jag kört fast och dessutom haft lite mycket över helgen och början på veckan. (Skulle varit klar innan Foto & Video )

Ber om ursäkt för detta.

Bifogar en bild som är lite väl mycket ett långskott för att kvala in som lösning på min uppgift.

Jag skall kommentera inlämnade bidrag under de närmaste dagarna.

/Fredrik
 

Bilagor

  • tt_bw.jpg
    tt_bw.jpg
    20 KB · Visningar: 66
Näe!

Nemesis skrev:
Bilden kommer, bara några dagar till *skäms*

I den här tråden skäms vi inte! Vi uppmuntrar varandra och har det roligt. Så vill jag att det skall vara.
Det enda önskemål jag har är att man hör av sig om det strular eller går bra.
Den här tråden skall utmana men vara kul. Annars faller idén.

Vi väntar så gärna några dagar extra på bilden isf att hålla deadline.

/AnWi
 
Jag ger upp...

... typiskt svenskt utan att röja att man är i Sverige.

Det står helt still, jag har funderat under påskledigheten, men det har inte blivit något. Så för att listan skall komma vidare: walk over för mig i den här omgången.
 
Re: Jag ger upp...

cecber skrev:
... typiskt svenskt utan att röja att man är i Sverige.

Det står helt still, jag har funderat under påskledigheten, men det har inte blivit något. Så för att listan skall komma vidare: walk over för mig i den här omgången.

Så synd Cecilia. Uppskattar att du försökte men vet av egen erfarenhet hur trög hjärnan kan vara ibland.

/AnWi
 
Det drar ihop sig...

...mot
Den andra bilden April 2007

Jag ser fram mot anstormningen av anmälningar.
Ny finns det massor av motiv i naturen.

Anmälda DAB April 2007:
=======================
Anders Wikström



Det är bara att fylla på namn i listan.

För nya deltagare, reglerna står på sida 1 i denna tråd som är öppen för alla som vill vara med.

/AnWi
 
Re: Jag ger upp...

cecber skrev:
... typiskt svenskt utan att röja att man är i Sverige.

Det står helt still, jag har funderat under påskledigheten, men det har inte blivit något. Så för att listan skall komma vidare: walk over för mig i den här omgången.

Så kan det vara ibland...jag har avslöjat bilden jag analyserade nu.

PS. Passar även på att anmäla mig till April-omgången:

Anmälda DAB April 2007:
=======================
Anders Wikström
Fredrik Hansson
Oscar Mannbro
 
Jaha grabbar och tjejer då är det väl dags att haka på igen. Klart jag ska vara med ;0))
Man behöver få en dos av inspiration, desperation ångest och sömnlösa nätter igen ;0))

Anmälda DAB April 2007:
=======================
Anders Wikström
Fredrik Hansson
Oscar Mannbro
Ove Lundqvist
 
Senast ändrad:
Hej all,
trodde verkligen att jag skulle få möjlighet att ta "bilden" under påsken, men av olika orsaker så blev det inte så - så jag måste lämna WO.

Ledsen att göra detta, men det praktiska utförandet fungerade inte denna månad. Jag kommer även att ta en time-out från andra bilden under April för att omgruppera (läs har för mycket att göra)
 
Anmälan

Mot bättre vetande anmäler jag mig även denna gång.

Anmälda DAB April 2007:
=======================
Anders Wikström
Fredrik Hansson
Oscar Mannbro
Ove Lundqvist
Cecilia Bergman
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.