Annons

Den andra bilden

Produkter
(logga in för att koppla)
Förtydligat??? Kanske... jaja, jag får väl anse min analys som fritt tolkad i alla fall och kanske minska friheten i min tolkning tills nästa gång.
 
Under kvällen...

...lägger både Leif och jag ut våra analyser. Måste jobba tills stans sista brevlåda töms. Inte för att jag är anställd på postverket ;-) Men det jag håller på med ska postas senast idag!

Kul med en ny "oprövad" partner!

/Christina
 
Ja du Tomas, den var något att bita i.
En utmaning som jag med glädje ska sätta tänderna i (ångest, svett sömnlösa nätter etc. ;0)))

mvh/Ove
 
Vevo skrev:
Ja du Tomas, den var något att bita i.
En utmaning som jag med glädje ska sätta tänderna i (ångest, svett sömnlösa nätter etc. ;0)))

mvh/Ove
Dito Ove. Du har satt mina hjärnhalvor i förtvivlad konflikt med varandra...det känns faktiskt som att jag har minst fyra delar i huvudet, alla med egen vilja.
 
jkene skrev:
Du kan redan nu plocka fram "Sagan om ringen" ur bokyllan och damma av den. Du kommer behöva den :)

Det låter ju lovande...
Filmerna står i DVD-stället. Grabben älskar dom.
Ingen har ju sagt att man inte får fota av TVn så det kanske inte blir så svårt :)

/AnWi
 
Ja du Annelie... När man ställs inför en sådan analys inser man hur mycket nybörjare man är, här gäller det att ta fram sin kreativa ådra och dra i de trådar som finns... Skall bli spännande att se var detta slutar.
 
Lars H!
Passa på att koppla av, slappa och ha det allmänt skönt ett tag. Du behöver alltså inte kolla varje timme om min analys kommit in.
Kan bli sen kväll...(och i sämsta fall strax efter lunch torsdag). Jag har sneglat på din...inte så lång, men verkar väldigt stor ändå. Brr, men kul! ;-)
 
k-oskarina skrev:
Lars H!
Passa på att koppla av, slappa och ha det allmänt skönt ett tag. Du behöver alltså inte kolla varje timme om min analys kommit in.
Kan bli sen kväll...(och i sämsta fall strax efter lunch torsdag). Jag har sneglat på din...inte så lång, men verkar väldigt stor ändå. Brr, men kul! ;-)

OK. Jag tar det lugnt, men är nyfiken på vad du skall komma med. För mig var det svåraste att hitta bilden.
"DEN DÄR bilden som har DET. Dvs en bild som av olika skäl berört er extra mycket."
Är nog lite bildtrött, och hoppas det här skall ge en kick framåt.
 
laha skrev:
OK. Jag tar det lugnt, men är nyfiken på vad du skall komma med. För mig var det svåraste att hitta bilden.
"DEN DÄR bilden som har DET. Dvs en bild som av olika skäl berört er extra mycket."
Är nog lite bildtrött, och hoppas det här skall ge en kick framåt.

Vi får kanske släppa kravet att hitta just bilden med DET...helt plötsligt ser man ingen. Man...och även jag alltså får ta en bild som har NÅGOT, alltid något. ;-) Sen får vi hoppas att vår motpart skapar just bilden med DET efter vår analys och DÅ blir allt frid och fröjd och Kenneth blir glad att vi skött oss.
 
Goofball skrev:
Ja du Annelie... När man ställs inför en sådan analys inser man hur mycket nybörjare man är, här gäller det att ta fram sin kreativa ådra och dra i de trådar som finns... Skall bli spännande att se var detta slutar.


<skrattar>
Jonas...ta inte det där med centrum i universum så allvarligt...det är mera _mina_ tankar om hur jag uppfattar det som gjorts med bilden.
Med "gjorts" menar jag inte manipulering.
Hjälper det lite?
 
k-oskarina skrev:
Vi får kanske släppa kravet att hitta just bilden med DET...helt plötsligt ser man ingen. Man...och även jag alltså får ta en bild som har NÅGOT, alltid något. ;-) Sen får vi hoppas att vår motpart skapar just bilden med DET efter vår analys och DÅ blir allt frid och fröjd och Kenneth blir glad att vi skött oss.


Ulla, gillar ditt sätt att tänka här
Jag ser att en bit med de här övningarna handlar om att släppa på kraven som man går och bär på... som faktiskt hindrar. Sen pustar och stönar man och har ångest och får sympati från alla andra som gör detsamma. Sen leverarar man och bara det är en STOR lättnad...oavsett vad det blev.
Det är så otroligt skönt att lägga ut den där ¤%¤/&%/ bilden som det till slut blev.
Och till sist hoppas man att Kennet tycker vi har skött oss <skrattar>
 
anwo skrev:
Ulla, gillar ditt sätt att tänka här
Jag ser att en bit med de här övningarna handlar om att släppa på kraven som man går och bär på... som faktiskt hindrar. Sen pustar och stönar man och har ångest och får sympati från alla andra som gör detsamma. Sen leverarar man och bara det är en STOR lättnad...oavsett vad det blev.
Det är så otroligt skönt att lägga ut den där ¤%¤/&%/ bilden som det till slut blev.
Och till sist hoppas man att Kennet tycker vi har skött oss <skrattar>

Tack och lov att Kenneth själv är indragen i detta med sina egna bidrag, är helt säker på att han därför har STOR förståelse för oss. ;-)
 
Lars H...nu vill jag ropa på dig och berätta att din vila kan avbrytas och att du efter ev, middag kan börja grubbla.
Jag lägger redan nu ut en analys. Är lite rädd att den är alltför lätt.
Skrik till i så fall, så byter jag bild o analys.
 
AnWi skrev:
Det låter ju lovande...
Filmerna står i DVD-stället. Grabben älskar dom.
Ingen har ju sagt att man inte får fota av TVn så det kanske inte blir så svårt :)

/AnWi

Hm, här talas det om "Sagan om ringen" och söner. Fick därför lust att berätta att min son designat DVD-förpackningarna /böckerna/. De innehåller några (?) arbetstimmar inkl. resor. ;-)
 
k-oskarina skrev:
Lars H...nu vill jag ropa på dig och berätta att din vila kan avbrytas och att du efter ev, middag kan börja grubbla.
Jag lägger redan nu ut en analys. Är lite rädd att den är alltför lätt.
Skrik till i så fall, så byter jag bild o analys.
OK! Sitter just och smälter maten. Tror inte analysen är för lätt, men den måste väl precis som fiskgrytan smältas.
Jag hade själv en aning om att min analys var lite för vid, så jag kan nog snäva in den om du vill.
 
k-oskarina skrev:
Hm, här talas det om "Sagan om ringen" och söner. Fick därför lust att berätta att min son designat DVD-förpackningarna /böckerna/. De innehåller några (?) arbetstimmar inkl. resor. ;-)

Kul!
Köpte just "Sagan om de två tornen" förra veckan.
 
Senast ändrad:
laha skrev:
OK! Sitter just och smälter maten. Tror inte analysen är för lätt, men den måste väl precis som fiskgrytan smältas.
Jag hade själv en aning om att min analys var lite för vid, så jag kan nog snäva in den om du vill.

Jag får göra ett (-100) försök först. Hm, gnugga pinnar mot varandra kan bli svårt om vinden viner... men det är ju snart adventstider, så...
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.