Teodorian
Aktiv medlem
Någon som vet om Pentax K5 med samma sensor har liknande problem?
Om inte borde det ju gå att ordna med mjukvara. Men det kanske det alltid går att göra?
Nej, K-5 har det inte.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Någon som vet om Pentax K5 med samma sensor har liknande problem?
Om inte borde det ju gå att ordna med mjukvara. Men det kanske det alltid går att göra?
Hur mycket kan en lagning kosta isåfall om det visar sig att ens D7000 har heta pixlar?
Blir det någon större skillnad på fotot eller är det bara något som syns på Liveview?
Så jag var och bytte min D7000 idag pga. alla röda och blåa pixar i filmerna.
Kommer hem och sätter batteriet i laddaren, inget händer..... Laddaren är helt död...
Jag ger upp.....
Hur mycket kan en lagning kosta isåfall om det visar sig att ens D7000 har heta pixlar?
Blir det någon större skillnad på fotot eller är det bara något som syns på Liveview?
Någon som har fotat lite med sin D7000 och laddat upp? Vill se vad den kan prestera
Någon som har fotat lite med sin D7000 och laddat upp? Vill se vad den kan prestera
Jag är hemskt sugen på att köpa en Nikon d7000 men om man tänker efter, tror inte "heta pixlar" är sånt stort problem som de verkar, de som har problem med det här bara en minimal del av världen, men vet inte vart jag hittar tråden för att få bort dem om jag köper en och får dessa "heta pixlar"?
Någon som har lust att länka till någon sida där det finns bilder tagna med d7000?
Någon som har lust att länka till någon sida där det finns bilder tagna med d7000?
Om du trycker på mitt namn till vänster så kan du se 4 bilder jag tagit.
Det såg ju bara bra ut, ska se om jag kan hitta någon att klämma och känna på och avgöra hur de blir
Den har väldigt bra siffror men det är inget roligt greppa den. Fast det är klart; mina labbar älskar greppet hos 7D, vissa tycker säkert den är för stor.
Okej, jag själv har väääääldigt små händer, jag har provhållit i en d300s och jag nådde inte ens till avtryckaren så om du tycker att d7000 är liten så kommer den passa mig alldeles perfekt för jag har hållit i en d90 och den låg alldeles perfekt i mina händer.