Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

D70

Produkter
(logga in för att koppla)

da_an

Aktiv medlem
Jag har funderingar på att skaffa en digital systemkamera och har i mitt letande fastnat för Nikon D70.

Nu har jag tråkigt nog upptäckt att de flesta försäljarna plockat bort den från sina prislistor... (Den har då naturligtvis ersatts med D70s men denna tycker jag är för dyr...)

Finns det någon som vet om försäljare som fortfarande har D70 i lager och som säljer dem till vettigt pris?
 
Jag köpte min D70 på Expert för bara någon månad sedan. Det var erbjudande om man är/blir medlem.
Kolla med dem!

Mvh,
Magnus
 
Många Expertbutiker säljer fortfarande av den.den finns fortfarande att beställa om dom inte har i lager.. och det är inte värt att betala dom extra pengarna för s'en så länge den gamla finns kvar..
 
Tack för alla svar!

Tack för alla svar!

Verkligen snällt att några också erbjudit sig att sälja sina kameror till mig... =) Både via mejl och här i forumet... Dock är det så att jag är ute efter en ny kamera med 18-70 objektivet till.

Så ifall nån mer har bra tips på var man kan hitta ett sånt paket till ett bra pris får ni gärna tala om! =)
 
da_an skrev:
Jag har funderingar på att skaffa en digital systemkamera och har i mitt letande fastnat för Nikon D70.

Nu har jag tråkigt nog upptäckt att de flesta försäljarna plockat bort den från sina prislistor... (Den har då naturligtvis ersatts med D70s men denna tycker jag är för dyr...)

Finns det någon som vet om försäljare som fortfarande har D70 i lager och som säljer dem till vettigt pris?

expert i malmö (mobilia). sålde ut d70 väldigt billigt. för några månader sen.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.